06 aprilie 2014

486.Din dor de "Nea Marin" : Maine,7.aprilie, un praz,un zaibar si cinstire




     Anul trecut l-am comemorat si noi in felul nostru  AICI ,anul acesta o sa preluam integral de la "zaibar.ro" ziarul tuturor bailestenilor, intrucat si deoarece nu mai are cine sa ajunga in timp util maine,din partea noastra, la locurile comemorarii...
    Nu-i nimic, ne bazam pe vajnicii aparatori ai oltenismului mai sus citati si o sa ne ajutam cu ei.
        Mesajul lor pentru maine este urmatorul (DA PAGINA)



Zaibar.ro invită în data de 7 aprilie, ora 09:30, toţi băileştenii care se află în Bucuresti langa magazinul "Cocor",in scuarul cu stelele artistilor, apoi la mormantul marelui actor pentru a imparti o bucata de praz si un pahar de 
zaibar.
 Am scris aproximativ,pentru ca site-ul zaibar.ro este inaccesibi9l-nu stiu de ce ,astfel incat m-am bazat pe citarea din memorie.

Un comentariu:

  1. L-am indragit cum indrageste un copil
    un alt copil drag.Poate ca de fapt l-am
    iubit.Dar banuiesc e tot aia.Imi e un dooooooooooor asa de mare...

    RăspundețiȘtergere