18 aprilie 2013

054.MARE EVENIMENT FOARTE MAAARE :"Pune ultima piesa!" - cartea colegei noastre - IESE MAINE DIN TIPAR !!!


 GATA ! MAINE IESE CARTEA M.I.C.A.i !!!

Este un eveniment deosebit nu numai pentru ea ci si pentru noi, colegii si prietenii ei, fiind si prima carte ajutata si sustinuta sub toate formele de noi pe tot timpul editarii si machetarii , reusind sa trecem cu brio prin faze de chin, renuntari, incercari, esecuri , certuri si pupaturi,e.t.c. si a.m.d. ...

mai jos veti putea citi inca ceva bucatele din ea :

cartea o puteti comanda aici si costa 20 de leusteni fara transport :

monica.berceanu@yahoo.com


Cătălina



“Învaţă să te laşi iubită!



Cătălinei Nicolescu



Oameni   se   nasc   zilnic.   Oameni   mor   zilnic. Oameni d zilnic. Oameni plâng zilnic.
Oameni suntem şi Tu şi Eu... Om nu înseamnă să te naşti, râzi, plângi, naşti la rândul tău, şi apoi să mori.
Om înseamnă ÎNVEŢI te transformi în om cli de clipă. Să înveţi descoperi Omul din tine, să înveţi te naşti  pentru a mia oa dacă e nevoie, să renaşti din propria cenuşă pentru a muri de fiecare dand în sufletul tău totul se dărâmă!
Nu aş putea spune că am fost vreoda prietene de suflet,  nu  ne-am ştiut secretele şi nu ne-am simţit ca suflete pereche
Am fost doar colege! Însă nu unele de birou, de bancă sau de studio. Ci colege de Suferinţă. Colege de Fericire! De TOT şi de Nimic în acelaşi timp.
Ne difereiază vârstă, diplomaţia   şi facultatea! Cam  mult  pentru 2 persoane care s-au întâlnit într-o primăva în   care  soarele  abia  avea  curajul   îşi dezgolească faţa pentru  zâmbetul  unui  copil  care îşi 
plângea  în  faţa  noastră  nefericirile  copilăriei  sale! Cam mult pentru a da vreo şansă vreunei apropieri între noi!
Ne despăeau diferenţele; pentru că mai rziu ne
apropie singura asenare: dragostea pentru copii!
Acea   dragoste   care   îşi    caută    împlinirea    în zâmbetul cristalin al celui ce îţi strigă numele pentru a-i da ceea ce l-ai învăţat 
 Acea  dragoste  care  nu  lea şi  dezlegă,  ci 
ÎMPARTE!
Împarte fericirea în mii de buţele pe care le dă oricui vrea să primeas!
Acea dragoste pe care toţi o uităm între pereţii
caselor pe care am cheltuit averi!
Acea dragoste pe care o vrem în fiecare cli în care ne dăm seama că A FI COPIL ÎNSEAMNĂ MAI MULT DECÂT A FI OM!!!
Am fost colege de durere... cu fiecare muşcătură, cu fiecare lovitură, cu fiecare ciupitură, cu fiecare ţipăt, cu fiecare nepăsare!
Am fost colege de fericire... cu fiecare împlinire a visului acela de copil născut îşi caute singur sensul în lumea noastră meschină şi rea!
Am fost colege de TOT: acel tot pe care nimeni nu ni-l poate da, orit ar vrea de tare! Acel tot pe care nimic  nu  îl   poate  cumpăra,  atât  de  simplu  şi  de neînsemnat, dar atât de nepreţuit!
Am fost colege de Nimic; acel nimic ce pare a se ascunde în spatele râsului copilului ce nu ţine cont de cei din jurul său: râde şi plânget şi cum vrea!

  

De la ea am învăţat că nimic nu are valoare când vrem  noi o dăm, valoarea îşi păstrează imensităţile pentru clipa supremă, când nu mai credem în nimic!
De  la  ea  am  învăţat  că  zâmbetul  unui  copil valorează mai mult decât milioanele pe care afaceriştii le şti în minute petrecute la masa negocierilor.
Ea m-a învăţat că timpul nu negociază cu noi! Nici cu copiii pe care încercăm îi aducem în lumea noastră, fă a înţelege că lor nici măcar nu le-am cerut părerea!
Ea m-a învăţat că lacrima unui copil nu valorează nici mai mult nici mai puţin det acel Final de drum pe care noi îl alegem în locul lui!
De la ea am învăţat că un copil nu este un robot pe care avem dreptul îl programăm când vrem!
Nu este o maşină cu care baţi kilometri întregi făa-ţi păsa că ar putea rămâne fără combustibil!
Un copil este exact cheia cu care poţi închide sau deschide portiţa inimii!
Ea m-a învăţat pun pe locul 1 viaţa, şi nu banii, zâmbetul şi nu averea, lacrima şi nu diamantele!
Am fost  2  ani  umbră  şi  realitate  pentru  copiii rora   le-am  dăruit  timpul,  dragostea  şi  încrederea noastră,   şi   am   primit   însutit   pentru   toate   astea: zâmbetele lor şi puterea de a merge mai departe, orit de greu ar fi să urci prin nămeţii vieţii!
Am fost 2 ani speranţă şi durere pentru 2 copii care ne-au ajutat rupem neîncrederile în fâşii şi le aruncăm în marea de nepăsări a lumii noastre!


 ....................................

Dragostea nu are nimic de pierdut!




Nici măcar Timp.
Dragostea vine. Şi când pleacă nu regretă. Dragostea  plea.  Şi  când  se  întoarce  nu  mai
salută pentru a doua oară.
Dragostea râde. Şi nd plânge nu e pentru că
DOARE, ci pentru că are nevoie de apă pentru a creşte.
Dragostea plânge. Şi nd râde este pentru că are nevoie de zâmbet pentru a fi frumoasă.
Dragostea  nu  aşteaptă.  Şi  nd  aşteaptă  nu  e pentru  că  vrea  ceva  în  schimb,  ci  pentru  că  ARE RĂBDARE.
Dragostea priveşte. Şi când nu vede este pentru că a închis ochii, nu pentru că are cecitate.
Dragostea  se  prinde.  Şi  nd  se  aruncă  nu  e pentru  că  nu  o  mai  vrei,  ci  pentru  că  altcineva  o aşteaptă.
Dragostea joacă fotbal. Şi nd nu joacă e pentru că în poartă nu există încă nici un portar care apere.
Dragostea vinde. Şi nd SE vinde nu e pentru că
e de vânzare, ci pronume reflexiv.
Dragostea e sinceră. Şi când minte nu e pentru că vrea să  scape, ci pentru că există orgoliul de a spune
NU iubesc!.





Dragostea  nu  aşteaptă.  Şi  nd  aşteaptă  este pentru că  tocmai ai vrut muţi piciorul pe cealaltă treaptă. De mai sus!
Dragostea e curajoasă. Şi nd îi e tea este pentru că nu este dragoste!
Dragostea nu are aşteptări. Doar DORINŢE. Dragostea nu are sinonim. Pentru ....?

2010




Idee de afacere:
Inventează Dicţionarul dragostei!
Într-o lume în care business-ul
face bani, tu alege să faci dragoste!
Într-un alt fel decât cel propriu!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu