24 octombrie 2017

1252.O alta "Casa cu nebuni"??? In mod sigur si complet DA!


.
  STATI!
 Nu ma refer la vreo institutie a STATULUI... Nu ca nu s-ar potrivi cumva...
 Doar ca e una pusa in scena de catre MASCA  si care are premiera Duminica,04noe.ac,ora 19.00.
 Si la a carei repetitie cu ceva public am fost cand inca era in "pritoceala".
 Pai da, eram sigur ca acuma o s astati cu gurile cascate si ochii mari ca sa va spun ce ,cum si in ce fel am vazut-o a fi. Ei bine...pot sa spun ca nu m-a lamurit atunci, desi m-a provocat la maxim ca orice punere in scena de la acest mic si nastrusnic teatru.
 In sensul ca nici nu am pe cine da vina, fiind inca in modelare, dupa cum am scris mai sus, inca neterminata, nedefinitivata.
 DAR m-a provocat. Ca de obicei in aste productii, ti se da de gandit si de simtit!
 Si din cate am aflat "pe surse". ceea ce nu-mi placea mie sau nu ma lamurea, nu-i placea cumva si maestrului si ...miraculos le-a redresat!!!
 Ideea este ca romantica si tragica poveste spusa de catre teatrul MASCA in stilul sau propriu a castigat-ca intotdeauna- enorm, plasticitatea si culoarea, dar mai ales sentimentul, empatia, curgand in  efluvii intregi  pe scena. Si ma bucur ca pe langa jocul deosebit de interesant al colectivului, am remarcat si in particular un personaj- unguroaica- ce m-a impresionat ca evolutie si
.
putere de exprimare. Nu este un secret, este vorba de Alina Bondoc, cea care in toata agitatia si zbuciumul personajului sau are un moment cu o icoana ce mi-a aratat...sufletul spalatoresei (unguroaicei).
   Iar o sa intram  lumea lor...
   Iti uram o SUPERSTAGIUNE MASCA!!! De abia asteptam sa traim din nou cu tine! 
scris si foto: *nemotoujours*
"O singură casă… cincisprezece destine care se întrepătrund într-un joc nebun de v-ați ascunselea cu viața și cu moartea împreună!"
Spectacolul Casa cu Nebuni are o temă inspirată de scrierile lui G.M. Zamfirescu, despre lumea mahalalei bucureștene interbelice. O lume specială, o lume stranie, o lume în care viața și moartea se întrepătrund, în care iubirea și ura se plămădesc parcă împreună, în care oamenii trăiesc extrem de violent, de carnal, de definitiv.” 
Mihai Mălaimare, regizorul spectacolului.
(Apropo: a trebuit sa tin secrete fotografiile, dar si spectacolul luni intregi...Nu inteleg cum de am rezistat)
DA PAGINA PENTRU MAI MULTE FOTO:


.
.
.
.

.
.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu