|
O mileniala captivata de expozitie la maxim |
|
. |
Avem iarasi onoarea de a face parte cu exponate din viitorul nostru
Muzeu la o manifestare expozitionala a colegilor de la Asociatia
"Escu" : editia a doua a "Muzeului Pop-up Millenials", in prezentare la Mega Mall Bucuresti.
Aceste expozitii dedicate "ultimei generatii cu cheia de gat" (Mottoul manifestarii), sunt o urmare - raspuns la exagerarile nostalgiciste ofilite ale "generatiei decreteilor" ( de altfel o generatie unicat in lume, aparte). Adevarul este ca deja s-a exagerat peste tot cu "realizarile" si "unicitatile" celor nascuti de nevoie si la ordin, iar milenialii, cei care sunt exponentii "noului val" in schimbarea societatii romanesti, o generatie de legatura intre ultimii ani negri ai socialismului si nebunia salbatica a capitalismului, o adevarata veriga, au fost...uitati pe drumul intre decretei si urmasii acestora.
Dar uite ca s-a ajuns la momentul "nostalgierii", cand, maturi, lasand adolescenta mult in urma, realizeaza ca au si ei amintiri si valori care trebuiesc relevate intr-un fel oarecare. Ceea ce justifica din plin aceste expozitii dedicate.
|
o parte din echipa "vinovata" de expozitie |
Expozitia este o creatie unicat conceptual si provocatoare ca prezentare de istoric, justificare a perioadei, amplasare in cadrul cursului societatii in general si romanesti in special, cu amanuntele care o deosebesc de alte zone ale globului devenite iconice milenialului roman: revistele de muzica si film, sticla de coca-cola, "videoul si coloru'", "Bairamul" si altele- povesti scrise cu un panotaj impozant si intruziv, provocator, dar si cu o butaforie shocking, atragatoare la maxim, totul asezonat cu obiecte diverse din anii 80-90, de la vestimentatie la Tamagochi, reclame, pagini de ziare,magnetofoane, calculatoare...si multe- multe altele. In sfarsit milenialii isi spun povestea, expozitia explicand clar pentru prima oara in peisajul open-media romanesc, ce inseamna generatiile post ww2 incepand cu boomerii.
|
. |
Practic, avem o adevarata istorie interactiva , plina de simboluri care leaga generatiile romanesti intre ele, cum ar fi... faimosul Oracol al elevului cuminte de scoala generala dar si de liceu (cam pana in clasa a noua, sa fim corecti).
"Suntem Romania!", prin Muzeul Industriei in Spatiul Romanesc, participa la aceasta desfasurare exploziva de fantezie si de povesti, prezentand aparate electronice specifice perioadei, dar si cu jucarii in completarea celor ale colegilor de la Muzeul Jucariilor.
O nebunie frumoasa, in fapt pentru toate varstele: atragatoare, incantatoare, provocatoare si plina de informatii inedite.
Mega Mall Bucuresti, pana pe 29.04.
|
. |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu