31 mai 2013

102.Invazia monstrilor in Centrul Vechi oprita de sfantul Ilie .(B-FIT In the Street 2013 )

    Oroare, infiorare,sperietura maaare , vai noua ce-o sa fie !
    Monstri apocaliptici au zguduit aseara cladirile din centrul istoric,manati de un pastor venit din alte lumi.
    Mergem pana la magazinul cel mai apropiat cand,iesind pe poarta, m-am speriat pur si simplu vazandu-i cum clatina capetele infioratoare si cozile serpuitoare chiar in fata ochilor mei, scotand sunete patrunzatoare.
    Pur si simplu am ramas socat vazandu-i si avand senzatia ca am picat ca fraierul in alt film!
    M-am luat dupa ei uitandu-mi drumul si am observat ca nu sunt singurul fascinat- o droaie de oameni uitasera de directiile in care plecasera si s-au indrepta ca fermecati catre animalele fantastice, ca niste copii dupa un cos cu bomboane sau catelul Pluto dupa carnatul lui Donald.
    Eram ca magarul lui Buridan - dupa ei si nu ma hotaram daca sa urc inapoi pentru camera video sau cea foto.Am rupt-o la goana intr-un sfarsit si gata-gata sa-mi rup picioarele si gatul pe scari ,penduland intre cele doua aparate innebunit, am ales micutza camera video si am tulit-o dupa ei pe strazi, mirandu-ma ca nu m-am dat de-a dura pana in strada.
    Si am filmat ceva si o sa vedeti daca dati pagina !
    Na ca tot am putut !

- nemotoujours -

Ingrozitoarele fiare producand pagube majore: infulecau gardul bisericii "Sf.Anton"
   Se pare ca nu doar eu eram surescitat si impresionat, copii de orice varsta se credeau probabil in "Jurassic Park" sau "Avatar",pentru ca topaiau si chiraiau ca o liota de maimutzici fericite, iar ditamai oamenii aveau pe fetze o uimire tampa cu cate un zambet trasnit, de parca nu-si puteau reveni.
  Ceilalti se impiedicau gata-gata sa cada , neluandu-si ochii,telefoanele sau tabletele de la fapturile de poveste (parca eu mai stiam pe unde merg!)





"Pastorul"admonestandu-si fiarele cam prea jucause














    Mai tarziu li s-a dat drumul unor strutzi de peste 3 metri inaltime, dar i-am vazut cand dadeau coltul pe "Covaci" si mi-am zis ca-i voi prinde peste ceva timp, dar...Sfantul Ilie a intervenit si " ne-a scapat " de monstrii invadatori pedepsindu-i cu un potop local, miniatural.
  De fapt ne-a pedepsit pe noi cei care am vazut in fata ochilor fantezia copilariei si a jocului, trimitandu-i in lumile de unde au venit sa ne incante, sperie , fericeasca.
  Pacat...
  Dar nu-i nimic, pentru ca in seara aceasta ... am aflat ca ne vor incanta din nou, cu mult mai multi.Doar Sfantul saracu sa incerce sa nu ne mai salveze !
  De ce ?
  Pentru ca este...B-FIT In The Street 2013, adica Festivalul International de Teatru stradal !
  Va dau sa si cititi despre program, dupa ce va uitati 3 minutzele la ce am capturat aseara- reportajul de groaza al invaziei .




- NEMOTOUJOURS -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu