27 noiembrie 2013

342.Skydiving printre prieteni: TNT Brothers ori...Bogdan,Dragos & Co.!

Bogdan si Dragos Boeru : TNT Brothers
    Mai pe romaneste "Fratii Dinamita "!
    Sunt urmasii in linie dreapta - mai bine spus fiii - unui foarte iubit instructor militar in retragere, care a dat armatei contingente intregi de luptatori parasutisti, militar de cariera dedicat plutirii pe ceruri, boala pe care a transmis-o genetic celor doi fii care nu au avut altceva mai bun de facut decat sa-si aleaga ca pasiune meseria tatalui si s-o transforme intr-o intreprindere eficienta, dar si intr-un club prestigios din care fac parte din ce in ce mai multi iubitori ai salturilor si plutirii printre nori.
     Dupa cum stiti, pe Bogdan vi l-am mai prezentat in articolul cu revista "Cariere" si cu Dan Conderman (AICI) ,azi o sa-l vedeti si pe fratele sau, Dragos.
    De fapt vroiam sa scriu despre petrecerea la care am participat invitat de catre ei sambata, cand s-au hotarat sa inchida cu colaboratorii si prietenii sezonul (lor) de dat pe cer .
- nemotoujours -
DATI PAGINA!



Iulian (Resboiu.ro)primind explicatii de la Alina cu privire la tipul de carabiniere pe care ea le recomanda

   Ei, na !Si ce credeati ca o sa scriu?
   Pai...Despre cat de mult am baut sau am dansat pe mese?
   As scrie, dar nu a fost sa fie, nu de alta, dar gashca aceasta de fete si baieti dependenti de adrenalina sunt chiar foarte linistiti si cuminti...Ce-i drept, eu fiind trecut prin atatea, am crezut ca macar o sa cantam cu lautarii, dar...lautarii au fost din cei moderni ce canta coveruri internationale, asa ca...
   Dar s-a tzopait, sarit, chiuit si felicitat o gramada, fiind o atmosfera deosebit de tonica si antrenanta.
   Cum poate fi altfel intre atatia "frumosi nebuni ai marilor orase", fete si baieti deopotriva, care incercau intr-un fel oarecare sa se consoleze ca s-a terminat anul acesta cu saritul ?

Gratii venite de sus ! Din avion, frate, ce crezi???
   Am avut marea placere sa cunosc "saritoarele". grupul de parasutiste campioane la plutit, dar si la frumusete si...da domle' si la inteligentza, culmea , caci stim, fetele frumoase si inteligente...rarissime ! Astfel incat am inteles si mai bine de ce le merge lor bine: forta, pasiune, inteligenta, frumusete !
   Adica reprezentantii ambelor sexe fac un tot , se inteleg exact ca o echipa sudata bine si de mult.
   Spun asta pentru ca i-am vazut vorbind si le-am observat privirile din care se intelegeau fara multe explicatii, o calitate pe care si-o pastreaza ,vad, si in momentele de relaxare, de distractie.
   A, si o alta mare satisfactie: l-am cunoscut pe "The Pink Plane Pilot", cel care piloteaza faimosul avion roz cu picatzele.Nu stiam ca este francez si plimbaretz prin lume, astfel incat m-am bucurat enorm sa ciocnim si sa vorbim de cate-n luna si in stele (nu domne de suruburi de avion, ce naiba !), mai ales dupa ce "l-am ginit " ca este sudist - accentul bata-l vina - si dupa ce mandru mi-a confirmat "Montpellier !".

  Joel este incantat de echipa si cu toate ca nu are mai mult de o luna de cand "se da" cu ei, a devenit corp comun si -i urmeaza peste tot. Desigur, tineretea si entuziasmul sau dublate de sangele "de sud" l-au facut sa fie adoptat imediat intre ceilalti, dar din cate am aflat si profesionalismul sau, care cu toata varsta ...sa zicem mica, nu-i lipseste  de loc.
Iulian (Resboiu.ro),"The Pink Plane Pilot" si...subsemnatul

    Daca  Dragos a fost mai retras si mai putin vorbaretz, Bogdan a reusit sa completeze cu brio, fiind un amfitrion atent, vesel si glumetz, adevarat titirez printre noi.


    In sfarsit am primit promisiunea ferma ca se vor lasa intervievati asa cum scrie la carte, pentru ca in perioada urmatoare sa -i cunoasteti muuult mai bine, cu aspiratii si povesti, cu idei si aventuri, nu numai pe ei ci si pe partenerele lor - care, zau asa, parca nu ati sti :   "Cherchez la femme !" - saritoare de top (Alina mi-a zis ceva de cateva mii de salturi personale sau...eram prea euforizat? Oricum multe rau !), deci nu va grabiti sa trageti concluziile.



    Una peste alta, a fost un party frumos, vesel, care m-a incantat si m-a convins ca trebuie sa-i promovom pe toti acesti iubitori de cer, plutitori si plutitoare cu frumoase realizari pe care, desigur, o sa vi le prezentam .

    PRINTRE ALTELE, VA RUGAM LA "COMENTARII" SA POSTATI INTREBARILE PE CARE VRETI SA LE PUNEM "FRATILOR DINAMITA" LA PROXIMUL INTERVIU !

    Dar hai uitati-va la pozne, ca merita (scuzati daca unele sunt cam tulburi, emotiile, de !):

Ce banc o fi fost ??? Tre'sa aflu !
"las' ca o facem sezonul urmator !"
"Uite-asa se joaca fata, si pe stanga si pe dreapta !!!"
O minune : silueta de saritoare in ..."amurg"
Of, Bogdane, cum suporti atata fericire???

Iubire, bibelou de portelan !
Astia iar au o idee nastrusnica !

Dragos(galben) si Bogdan (albastru)chemand "carciumarul" cu "butoiul de vin".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu