09 decembrie 2015

922.Poveste reala, transformata in carte:"Sub semnul pajurei,povestea unui pilot de elicopter"

.
  Va prezentam o carte de nisa,o poveste a unei vieti de zburator scrisa de catre eroul principal insusi...

  Un pilot de elicopter roman care la pensie s-a hotarat sa-si faca viata cunoscuta iubitorilor de zbor si de zburatori.
  Cititi propria sa prefata si comandati-i cartea!
  Merita sa zaboviti asupra ei.   Cartea o veti gasi si la spectacolul nostru ,al "Suntem Romania!" organizat impreuna cu Asociatia Aeronautica Romana si cu Asociatia "Search And Rescue Muntenia" din data de 19 dec.,(Bucuresti) despre care va vom informa mai pe larg in zilele urmatoare.
  Despre spectacol: AICI AVETI LOCATIA SI PROGRAMUL

DA PAGINA!


  Fiecare își are propria istorie. Povestită, scrisă sau de nimeni știută, adună în paginile ei frânturi unice de eternitate, după o divină marcă înregistrată.  Suntem eroii principali ai propriilor noastre vieți și martorii evenimentelor pe care le trăim.
  Omul își construiește și-și trăiește istoria până la ultima filă. Intens sau absent, liber sau constrâns, urcând sau târându-se, singur sau în echipă, izbutind sau pierzând, întotdeauna ultima filă încheie irepetabil istoria.
   De curând, am pus punct unui capitol important al vieții mele și am ieșit la pensie. Cu ochii minții mi-am recitit filele istoriei. Fără a fi critic, detașat de apăsarea suprastructurii instituționale pe care am slujit-o și a exponenților ei cocoțați pe socluri vremelnic și nemeritat ocupate. Cu mulțumirea că mi-a reușit și ultima aterizare și am încheiat un vis sau un destin dorit.
   Nu a fost perfect! Nimic nu este ușor când trudești ca să râzi și râsul doare. Poți strânge pumnii și poți privi dincolo de orizont cu ambiție și speranță. Este important să continui.
   De cele mai multe ori, „soldatul” devine erou după ce nu mai este și istoria lui rămâne neștiută pentru totdeauna. Precum cel mai important erou al propriei mele istorii, cătană bătrână, formată de foarte timpuriu, am simțit nevoia unui „remember” pe care l-am pus între coperțile cărții. Probe ale trecerii mele prin viață, adunate în capitole. Fără intenția de a respecta regulile vreunui gen literar, fără o cronologie, asa cum mi le-am amintit și am simțit.
   Atunci când cerul a fost mai jos decât pământul, am dat un bip lui Dumnezeu și cineva mi-a răspuns. Istoria mea ar fi rămas nescrisă.


*Cmdr.aviatie (r) Romeo Eugen Lupu*

comenzi la telefon:
 0 74 511 4402 

si  la adresa de e-mail romeojenu@yahoo.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu