DAC 665,motor 6 in linie,215CP,cabina MKI ,roti autogonflabile |
Ieri, la intalnirea cu terestrii din Parcul "Carol" din Bucuresti, pe langa Spyke-urile americanesti ,MRAP-eurile asisderea si verii mai mici Humvee, ce-mi vazura ochii:Roman/DAC eroice,mai vechi sau mai noi, de transport sau chiar...APRA !!!
Pai cum sa nu pozez asemenea jucarii ?
Haideti sa vi le arat:
DA PAGINA!
Diferente intre modelele MKI si MKII:
-ergonomie cabina,
-design mai simplu si mai practic al cabinei
-vizibilitate mai bune in cabina
-reproiectare sisteme electrice si optimizarea lor.
Interior cabina DAC 665 LAROM |
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro. |
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro. |
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro. |
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro. |
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro. |
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro.,cabina MKII,an 1997 |
DAC 16215 4x4 MKII |
DAC 16215 4x4 MKII |
Foarte tari camioanele astea. Se mai afla pe linia de productie?
RăspundețiȘtergereDESIGUR,VARIANTE MODERNE,CU MOTOARE STEYR/MAN SI DIVERSE OPTIUNI,MECANICA FIIND DE BAZA ACEEASI,FOARTE FIABILA SI PUTERNICA.
RăspundețiȘtergereFoarte frumos să fie camioane românești
RăspundețiȘtergere