23 aprilie 2015

815.Cevasilea camioane romanesti in Armata romana-o rezultanta a Zilei Fortelor Terestre 2015.

DAC 665,motor 6 in linie,215CP,cabina MKI ,roti autogonflabile


    Ieri, la intalnirea cu terestrii din Parcul "Carol" din Bucuresti, pe langa Spyke-urile americanesti ,MRAP-eurile asisderea si verii mai mici Humvee, ce-mi vazura ochii:Roman/DAC eroice,mai vechi sau mai noi, de transport sau chiar...APRA !!!


    Pai cum sa nu pozez asemenea jucarii ?
    Haideti sa vi le arat:





    DA PAGINA!


Diferente intre modelele MKI si MKII:

-ergonomie cabina,
-design mai simplu si mai practic al cabinei
-vizibilitate mai bune in cabina
-reproiectare sisteme electrice si optimizarea lor.

Interior cabina DAC 665 LAROM

DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro.
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro.
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro.
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro.
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro.
DAC 16215 4x4,sasiu lung,motor 6 in linie 215CP,cuplaje electro.,cabina MKII,an 1997


DAC 16215 4x4 MKII
DAC 16215 4x4 MKII

3 comentarii:

  1. Foarte tari camioanele astea. Se mai afla pe linia de productie?

    RăspundețiȘtergere
  2. DESIGUR,VARIANTE MODERNE,CU MOTOARE STEYR/MAN SI DIVERSE OPTIUNI,MECANICA FIIND DE BAZA ACEEASI,FOARTE FIABILA SI PUTERNICA.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos să fie camioane românești

    RăspundețiȘtergere