19 ianuarie 2022

2181.Donezi și tu lunar pentru campaniile Declic din 2022?

Privind înapoi la anul trecut, de la care ne-am luat la revedere de curând, au existat atât de multe campanii fabuloase la care am lucrat împreună! Mai jos vei găsi momentele-cheie ale acestora. Fă-ți un ceai sau o cafea și pregătește-te să te simți mândru și inspirat:

Campanii pentru societate - Ce progrese am obținut


Am protestat pe schiuri, pe Valea Prahovei și în Poiana Brașov:
Am protestat și pe schiuri, pe Valea Prahovei și în Poiana Brașov

„Tăiați pensiile speciale, nu pădurile!”:

Suntem 130.000 de membri Declic care cerem tăierea pensiilor speciale. Solicităm respectarea angajamentelor luate prin PNRR: reformarea sistemului de pensii și eliminarea pensiilor speciale.

Am protestat în fața Parlamentului pentru introducerea brățărilor electronice pentru agresori:
Am protestat în fața Parlamentului pentru introducerea brățărilor electronice pentru agresori

Violență domestică:

Am reușit împreună cu 29.000 de membri Declic deblocarea unei legi așteptate de 10 ani. Agresorii cu ordine de restricție vor fi monitorizați prin brățări electronice.

Am dus elefantul roz în Piața Victoriei:
Am protestat în fața Guvernului pentru redeschiderea dosarului

10 August:

L-am susținut pe Ioan Crăciuneanu în demersurile sale legale și am obținut redeschiderea anchetei în dosarul „10 august”.

Dacă vrei să vezi toate campaniile Declic pentru Bună Guvernare și Societate Solidară, intră aici și vezi raportul complet al Comunității Declic.


Natură pentru viitor - Ce progrese am obținut

Avem teren în mijlocul minei! Le-am blocat proiectul minier

Rovina:

Avem teren în mijlocul minei! Le-am blocat proiectul minier, după ce o membră Declic ne-a donat terenul din zona unde urma să aibă loc exploatarea.

Am dus elefantul auriu la Cotroceni:
Am protestat în fața Președenției împreună cu elefantul auriu

Roșia Montană:

Satul din Apuseni a devenit patrimoniu UNESCO!
Împreună am contribuit la o victorie așteptată de aproape 20 de ani.

Dacă vrei să vezi toate campaniile Declic pentru salvarea mediului, intră aici și vezi raportul complet al Comunității Declic.



Așadar, avem o rugăminte: ne poți ajuta să continuăm campaniile noastre pentru o Românie mai echitabilă și mai durabilă, contribuind puțin în fiecare lună? Ca organizație finanțată de membri, fiecare leu e o cărămidă în fundația prin care construim o societate mai bună.

Donezi și tu lunar pentru campaniile Declic din 2022?
Da, vreau să donez lunar
 
Îmi pare rău, nu pot dona lunar

Cu forțe proaspete,

Ana, Anduța, Antoniu, Cătălina, Dan, Denisa, Olga, Lumi, Roxana, Silvia și Tudor

PS: Dacă vrei să citești în detaliu tot ce am realizat în anul trecut, intră aici și vezi raportul complet al Comunității Declic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu