04 aprilie 2013

028. HISTRIA - POVESTEA UNEI CETATI DE LA CAPATUL LUMII

  Eram tare mic atunci cand am vazut la un unchi al meu o poza care mi-a schimbat multe in minte ,
  Era o poza color- pe atunci daca faceai poze color se considera ca ai bani deoarece erau scumpe si rare - cu o imagine din Histria,cu el si ai lui.
  Poza era la un inserat, vara,printre ruine si se vedea putin si lacul si chiar daca era cam mult virata in rosu, ma fascina.
  Mi s-a parut fabulos faptul ca ruinele unei cetati de poveste zac pe marginea unui golf la mine in tzara.
  De atunci a inceput sa ma fascineze fotografia,istoria si arheologia, boli de care nu am mai scapat.
  Ajungand dupa o gramada de ani sa stau si eu intre ruinele sale, pe malul lacului  sub soarele minunat al Dobrogei ,cateva clipe am avut senzatia ca ma intorc in timp si sunt unul dintre locuitorii atat de civilizatei cetati de la una din marginile mamei Geea .
 Poate prin filmul facut acolo va transmit si voua acea senzatie.
 Bucurati-va de el.
Sper sa va placa si muzica,nu doar imaginile
Este a unui prieten si s-a mirat cand a vazut ca am intuit bine alegand-o.
Cel putin asa cred .

(va rog sa folositi rezolutia maxima.)


<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/pRT0A4xWkRw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

din nou ghid,
- nemotoujours -


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu