07 octombrie 2014

662.SURPRIZA ! Clipul cu secvente de la avanpremiera de la Masca a piesei "Vicleniile lui Scapino "!



  Uite ca l-am facut pana la urma, asa ca va invit sa-l vedeti.
  Am filmat cu o cutiutza, nu aveam de gand asta ci doar sa fac ceva poze, dar incitat de ceea ce vedeam mi-am spus ca TREBUIE sa va aduc ceva imagini, gesturi si replici in fatza ochilor.
  Este scurt si sper ca elocvent.
  Am inversat doua secvente din cronologie ca sa fie mai incitant, dar nu are a face, pt. ca este un "trailer",nu?
  Daca ati sarit peste cronica, sa o cititi ca sa va lamuriti mai bine.Si va rog sa aveti rabdare pana la sfarsitul clipului, nu de alta, dar scena finala cu toti actorii sigur o sa va binedispuna, este o adevarata nebunie !
  Cronica o gasiti DAND CLIK AICI
  Hai la teatru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu