22 mai 2015

838. Ziua Eroilor 2015 la Rosiorii de Vede

.
   Ca fiecare an, şi de data asta elevii şi profesorii de la Liceul Tehnologic “Virgil Madgearu” de la Roşiorii de Vede au participat la festivităţile comemorative ocazionate de Ziua Eroilor. Mai întâi, un grup mare de madgearişti au depus o coroană de flori la monumental din centrul oraşului, acolo unde, în organizarea Direcţiei municipal de cultură se adună, de obicei, roşiorenii.
   După prânz, un grup mai mic de elevi de la clasa a IX-a G s-a îmbarcat in racheta roşie YankeeEchoTango şi s-a deplasat la Spitalul de Ftiziologie, în curtea căruia se află de trei ani Monumentul Eroilor Aviatori.
   Colegul meu, prof. Robert Săvulescu şi-a asumat rolul de fotograf official, aşa cum a făcut-o de multe ori la acţiuni de acest gen.
   Fetele au depus un mic buchet de flori pentru Eroii Grupului 1 Vânătoare.

DA PAGINA !



Apoi, cu toţii am aprins lumânări în memoria lor şi a tuturor aviatorilor căzuţi în luptă.



A urmat o vizită la avionul 217. Mărturisesc că şi eu am fost curios să aflu în ce stare este avionul meu, pe care nu l-am mai văzut de câteva luni; a trebuit să recunosc că s-a menţinut în aceeaşi stare cum mi-l aminteam, mai puţin autocolantele care alcătuiesc inscripţiile şi cocardele, care s-au cam scorojit.



Ce ştie să facă un profesor decât să explice: băieţii sunt curioşi să afle care sunt componentele unei aeronave şi ascultă cu mult interes. Pentru amândoi e prima întâlnire “nas în nas” cu un avion.



Ne fotografiem lângă 217. Poza va fi afişată şi la panoul din interiorul Liceului nostru. Printre copii se strecoară, pe rând, şi cei doi profesori.







Apoi părăsim obiectivul, nu înainte de a-I spune “la revedere” lui 217.



Mulţumesc dlui doctor Mihai Năstăsescu, Directorul medical al Spitalului TBC şi dlui Cârciumaru Valerică, managerul instituţiei pentru că ne-au permis accesul în incintă, binenţeles sub supravegherea unui angajat, pentru că este o zonă cu acces limitat,

*Mihai-Athanasie Petrescu*
Sus In jos





-





-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu