09 iulie 2015

850.Strejnic sau...Clinceni? De ce nu B.I.A.S. ori Aeromania Tuzla? (partea I-a)

.
   Patru evenimente dintre care doua apropiate ca imagine si dezvoltare, iar celelalte doua...TOTAL DIFERITE!
   Vorba ceea: numai cine nu cunoaste nu stie de ce.
   Pai,de vreti sa aflati si iubiti zburatorii si pasarile de panza si metal,urmariti seria aceasta despre patru evenimente deosebite, pline de adrenalina si frumuseti.
   In fapt, de ani de zile scriem si va aratam imagini sau filme de prin drumurile noastre pe la aerodromuri si aeroporturi, iar aceasta serie ar fi inceput-o in acest an,intr-un fel oarecare evenimentul de la Banesti al Iacarilor Acrobati, continuand cu scrierile mai ample ale colegei noastre Ana-Maria despre Extrele Aeroclubului Romaniei si Clinceni.
   Tinand cont ca de la Strejnic echipa noastra s-a intarit si cu alti iubitori de astfel de evenimente, adica Sorin,Tibi,Tolea,Andreea,Anne,care fac poze peste poze,plus ceilalti pe care ii voi enumera la momentul contributiei lor, vom face episoade si de "autor".
   Pai, haideti sa vedeti.
   DA PAGINA!


CZ-Controlul Zborului
Pregatiri
   Aerodromurile Strejnic si Clinceni sunt ale Aeroclubului Romaniei, care se ocupa de promovarea aviatiei si a parasutismului sportiv, asta daca nu stiati.
   Acest aeroclub a avut inca din vremurile comuniste rezultate notabile in intreaga lume, fiind foarte bine cunoscut si peste granite.
   Ei bine, de ceva timp, evolutia, complexitatea si buna organizare sunt din ce in ce mai notabile, vizibile de la spectacol la spectacol.
   Adica sunt din ce in ce mai buni!
   Odata cu ei, periodic, participa si zburatori particulari, inclusiv -de acum bine cunoscutii Iacari Acrobati.
   Interesant este ca si public este din ce in ce mai mult, foarte interesat de aceste evenimente care pe langa spectacolul in sine, are ocazia sa cunoasca oameni deosebiti, de la piloti si mecanici-fara de care nu ar mai fi nimic, desigur, pana la alti iubitori de zbor, devenind astfel adevarate intalniri de club deschis, cu disciplina si ordine, cu utilitati
"Viitorul"arata bine!Cadetii de la Brasov
Superbele IS28 ale "White Wings"
asigurate si mereu cu surprize noi.
   Desigur, problemele de ordin financiar exista, doar ca se dovedeste astfel ca nu banii multi pot produce lucruri de calitate, ci folosirea lor cu cap,ceea ce organizatorii arata clar ca avand o echipa puternica,inchegata si profesionista se obtine mult din putin.
   Haideti la poze si in acest episod incep cu cateva din ale mele personale (cele nemarcate)si ale lui Tibi-juniorul nostru.
   In acest episod incepem cu Strejnic.
Dragos si al sau copil "Falcon"
"Falcon "Dezlantuit!
Constructorul "Falconului",pilot si instructor:Dragos
Mandru de frumoasa evolutie
Fioros,nu?
"Falcon"dandu-si fumuri

"Herghelia"de Extre
"Wilgutza" la treaba: ridicand un IS28
Veteranul Zlin
"La atac!"
Direct si precis
Parasutistii Aeroclubului Romaniei
"Hawks of Romania"...fara cuvinte
"E,admirati-ne acuma"
ULM???Lasa ca va aratam noi!

....
.
"Wilgutze "si IS28-"Blue Wings"
o inima pentru noi
Ca sa vedeti ca si planoarele pot!

"Silent flying"...IS28
Buchet de Extre

.
.
.
Stefan,Tibi si dragii nostri calareti  de "Extre"
Tibi si "Man in Black"-fara ei...nu se poate zbura!
"Bun, si acuma sa le aratam!"
Final de evolutie
BN2.
uite-asa se repeta la sol:"Hawks of Romania"
.
.
parasutistii Aeroclubului Romaniei si imensul drapel
Un recital nemaivazut:"Sanaero",Sandi la mansa si Bell 206 B3
AN2,faimosul caraus .
Is28,"Made in Romania"
Acelasi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu