23 mai 2023

2416. A day with Lady Dragonfly- doar filmat, neregizat

A treia din stanga, Bianca Prundus Ramona,
in "plina scoala", intre colegi
  
 
 In ziua de 12 mai 2023 ne-a invitat langa ea,
 pentru a ne bucura impreuna.
  La 15 ani zbura planoare. Din copilarie a stiut ca va pilota avioane: cat mai mari si cat mai grozave.
  Tenacitatea, inteligenta, capacitatile deosebite, numai bune pentru stapanirea pasarilor mecanice au facut-o sa-si ia licentele atat pentru planor, avioane personale (PPL), cat si de transport comerciale (ATPL). Si, desigur, face si acrobatie aeriana cu unul dintre cei mai mari performeri in domeniu ca instructor.
  "Esti prea mica, esti prea fata!" - aceasta categorisire misogina emisa de un incompetent examinator, a oprit-o de la a fi pilot de avion supersonic de vanatoare, asa cum visa de copila, desi se pregatise. Nu a ajuns sa dovedeasca ce poate, fiind respinsa. Poate ca e mai bine asa, dorinta ei de libertate nu se potriveste cu rigiditatea militara. S-a dezvoltat mult mai frumos si va evolua mult mai bine si, poate si "visul supersonic" se va implini, fara a plati tributul uniformei militare, nu este timpul pierdut.
  In ziua ultimului examen a scris pe fb:
,,Turnul Tuzla , YR-SCD , solicit oprirea motorului pentru ultima data in calitate de student pilot. Va multumesc pentru toate servicile oferite. Va pup si va imbratisez cu drag. Cer senin tuturor!"
Si femeile dracoase mai plang cateodata,nu-i asa?
Cred ca este cea mai potrivita intrebare la poza de mai jos. Sunt absolut socata si emotionata si inca mi-e tare greu sa cred ca dupa atatia ani de munca, atatia ani in care am dormit putin , in care am fost foarte obosita, atatia ani in care am avut parte de momente superbe,unice , de zboruri inedite , rasarituri si apusuri,marea,norii,cerul ,tot ce este atat de greu de atins si atat de fain de trait ,pot sa spun ca am reusit sa-mi vad visul cu ochii.
Azi am scris ultimele randuri din viata mea de pilot student.
Vreau sa multumesc cu inima ,parintiilor mei ,bunicii si intregii familii pentru sprijinul acordat in realizarea celui mai arzator vis al meu .Cred, sincer, ca nu-mi va ajunge o viata sa le multumesc pentru tot ce au facut pentru mine.
Cu aceasta ocazie vreau sa multumesc domnului Ioan Ghitiu (Bunu) si domnului Constantin Alexandru (Titi) pentru tot sprijinul acordat in lunga mea pregatire in scoala de aviatie. Pentru mine acesti stimabili si inegalabili domni au reprezentat familia mea adoptiva.
Aduc mari multumiri si doar cuvinte de lauda , instructorilor mei care m-au format si m-au invatat arta zborului.
Multumesc din suflet prietenilor mei , Vasi , Stela si Cedric care au contribuit enorm in ultima etapa a pregatirii mele.
Multumesc intregii echipe RAS , tuturor colegilor de munca si colegilor din scoala pentru toate momentele frumoase.
Trebuie sa recunosc, ca cea mai mare multumire o ofer divinitatii care m-a inspirat si mi-a luminat mintea in fiecare alegere facuta si in fiecare incercare primita.
Cer senin! Sper sa aveti si voi norocul sa traiti asemenea momente , eu una sunt impresionata.
Vorba de prin zona asta ,, Hai pa…” 
Vezi mai puţin
— simţindu-se în al nouălea cer împreună cu Petre Vlaic şi alţi 3 la Ras Aeroport Tuzla Lrtz.

 
Clipul este doar o insiruire de cadre de la ultimele zboruri de antrenament pentru examenele de ATPL-  licenta de pilot pe aeronave mari, comerciale. Ne-a invitat sa ne bucuram impreuna cu ea, fiindu-i prieteni si sustinatori fideli, ca si ai scolii in care s-a definitivat- scoala RAS Tuzla. Nimic nu este regizat, practic ne-am jucat cu camerele foto si video, imortalizand imagini, gesturi, culori si...sentimente? Iubitorii aviatiei vor degusta orice moment
. Filmari, foto si participare: echipa de presa a "Suntem Romania!"
  Tot mai sus, Lady Dragonfly!




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu