02 iunie 2016

1023." Cum am petrecut Zilele Muzeului Militar! " (2016) - A DOUA PARTE


"Mascotele"noastre privind la spectacolul acelor zile
    Da, mai avem si colegi care au fost, nu au fost dar au fost la Zilele Muzeului Militar, doar ca...aventurile de mai jos or sa va  lamureasca de ce, cum si in ce fel Romeo al nostru a "reusit" sa nu faca nici poze, nici nu a reusit sa vada mare lucru de pe acolo si de data asta nici pozne!

    Asa ca deci si prin urmare, am hotarat sa pun foto de la ceilalti colegi ai nostri si chiar cu...colegii si colaboratorii nostri care au participat efectiv in acele zile, punand umarul la organizare si la desfasurarea actiunilor noastre.
    Dati CLICK AICI pentru prima parte.

 Saptamana normala a unui om anormal

    Pe principiul Manciu Style (Copyright Jean Blagoi) si datorita unor conjuncturi aparte a fost una dintre cele mai intense saptamani traite in care am imbinat viata de familie cu cea de jurnalist si cu cea de membru al grupului "Suntem Romania!".

    Pe scurt, ideea este asa: am imbinat in 6 zile viata de familie la Horezu, deschiderea oficiala a bazei de la Deveselu, nunta unei nepoate la Craiova si prezenta la Zilele Muzeului Militar unde participam si eu cu 15 fotografii in cadrul unei expozitii organizate de Suntem Romania.
 Haideti sa vedeti: 




   Si vine ziua de marti cand incep sa imi fac bagajele ca sa pot acoperi toate aceste evenimente. Si incep sa tot bag in bagaje si rezulta doua costume, patru camasi, o gramada de scule foto, un laptop, lampa de lumina, trepiede si altele de genul. Total: doua rucsacuri, doua trolere si o geanta. Dupa cum stiu prietenii, eu nu am permis de conducere, deci alternativa este taxiul, ori autobuzul. Cu chiu cu vai reusesc sa imi fac bagajele si sa termin tot ce mai aveam de facut in Bucuresti, asa ca miercuri pe la orele 15 trecute fix reusesc sa inghesui o gramada mare de bagaje intr-un taxi, sa ajung la Autogara Militari si sa prind
SARS si PsihoLogo Kids:Radu,Anne,Robert,Vlad
"Ares" si "Suntem Romania!":Alexa si Magda
un autobuz care merge la Horezu. Dupa vreo 4 ore de drum ajung intr-un final acasa la Horezu, unde primul lucru pe care il fac este sa reorganizez totul in bagaje astfel incat joi dimineata sa pot pleca spre Deveselu. Dupa portia regulamentara de haleala si cateva ore de somn plec impreuna cu tatal meu spre baza de la Deveselu. Si parca simteam ca nu mai ajungem. Dar am ajuns la timp si primul lucru care m-a izbit au fost

Constantin(Bobi)
Tibi,membru, si Alexia-Elena,"aspirant"
masurile de “Securitate” dar… asta e… Te duci in casa omului, respecti regulile omului. Si lasam masina undeva pe camp si ne urcam in autobuze si purcedem ultimii 3 km pana la baza de la Deveselu. 


   Aici totul se misca dupa alte reguli, baza avand acelasi statut ca o ambasada, deci juridic… na ca am vizitat si SUA fara pasaport si fara viza! Ce a fost acolo o sa detaliez alta data dar va spun pe scurt si cateva aspecte care nu mi-au placut. 


   Am fost invitati la deschiderea oficiala a bazei de la Deveselu, dar baza propriuzisa nu am vazut-o. Era dupa un gard si nu am fost lasati sa
"Ares Archery"cu un calau si un voievod,"Suntem Romania!",A.A.R.cu George si "Bibi Touring" cu Roxana.
o vizitam, de fapt totul s-a intamplat doar in zona de campus a bazei,
unde am vizitat facilitatile hoteliere si cam atat. Iar un alt lucru care mi s-a parut nasol a fost lipsa de respect a soldatilor americani fata de oficialii MApN Caci am vazut simplii soldati sau sergenti care nici macar nu s-au sinchisit sa salute generalii romani veniti in uniforma la acest eveniment. Se termina tot taraboiul pentru nimic cum ar trebui sa se numeasca de fapt ce s-a intamplat acolo si plecam inapoi spre Horezu pentru o portie de somn, reincarcat de baterii, golit cardurile si diverse. Toate bune si frumoase pana Vineri dimineata cand plecam spre Craiova .



   Si plecam noi spre Craiova ca, de, era nunta nepoatei mele, si daca m-a rugat nepoata sa ii fac poze la nunta pai hai sa facem poze. Iar tot bagajul in masina si mai baga 150 km pana la Craiova. Si da-i si lupta pe drumurile patriei si ajungem la Craiova. 
"Redescopera istoria"
Magda cu "colegii" de umbrela:elevi ai Colegiului "Henri Coanda"















                    
"Traditia Militara"
Colegul Cristi si...nu cred ca mai este necesar sa scriu cine.




























   Cum nu mai fusesem niciodata in  Craiova am avut parte de o surpriza. Casa nepoatei este chiar langa aerodromul din Craiova. Pai ce, crezi ca eu pot sa stau locului, mai ales ca toti din casa ei erau in toiul pregatirilor de nunta si, ca sa nu incomodez pe nimeni si cum am vazut si ceva activitate, hop si eu la aerodrom. Parasutisti, planoare si avioane. Ce sa vrei mai mult ca sa iti petreci o dupa-amiaza relaxanta?!



   Si vine sambata - ziua nuntii -cu nebunia aia numita poze la cununia civila la biserica, la restaurant cu filmat dansul mirilor si bineinteles cu furatul miresei. Se termina totul pe la 4 dimineata, dar stai!... Ca eu… La 6 am tren ca duminica trebuie sa vin in Bucuresti pentru Zilele Muzeului Militar! Deci un dus, alt costum, taxi si iar la tren. Asta dupa ce am reconfigurat iar rucsacul foto in speranta ca voi face poze la muzeu. Si pe drum… ce sa bagi somn ca trebuia sa imi incarc acumulatorii la aparatul foto si la telefon, noroc ca trenul are prize. Si dupa alte lupte seclare ce au durat vreo 3 ore pe calea ferata ajung intr-un final la Gara de Nord de unde vine o prietena (Anne) sa ma recupereze. Ajung la Muzeu, ma salut cu toti cunoscutii, atipesc de vreo trei ori pe un scaun si o data in picioare, dar reusesc sa petrec ceva timp la expozitie, sa le ofer explicatii vizitatorilor si sa fac doar vreo cinci fotografii in muzeu, pe care, apropos, nu stiu unde le-am pus. A, intre timp am mai tras cu arcul si am mai dat si o tura pe la expozitia colectionarilor.


  Nu stiu cum a trecut timpul la muzeu si mai ales de unde am gasit puterea sa stau sa vorbesc cu oamenii, dar cand traiesti intens trebuie sa faci fata.



  O saptamana cu 1000 km si 3 evenimente in orase diferite, o saptamana nebuna pe care as mai repeta-o oricand!


"Manciu Romeo"
editare: nemotoujours       A APARUT PARTEA A TREIA!
foto: CrissAvia

Alice-Diana (Redescopera istoria)
Robert (SARS)
In expozitia "Suntem Romania!"
"Traditia Militara"
In expozitia "Suntem Romania!"
.
"Redescopera istoria"la "bivuac"

.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu