"Zimbrul Carpatin" a fost si a ramas o legenda in istoria autoturismelor tot-teren pe plan mondial.
Aro M461, ultimul model din aceasta gama inceputa cu IMS57, a deschis drumul pentru nu mai putin faimoasa gama Aro 24 care, pe langa faptul ca a fost exportata pe toate continentele locuite, a fost si montata in Spania si Portugalia, iar "puiul" Aro 10 in Italia.
Istoria "Zimbrilor" se stie, este internetul plin, asa ca nu va mai sacai si eu.
Doar ca de curand am avut sansa sa ma invart in jurul unuia excelent restaurat, care participa frecvent la tot felul de manifestari de gen, fosta masina de comandament (militara), absolut impecabila.Marele atu al acestei piese este restaurarea impecabila, pana la ultimul amanunt, incluzand pana si farul suplimentar, lopata, dar si buzunarele de pe portiere! Sa nu uitam de suportul pentru antena de radiocomunicatii...
Dupa parerea mea face parte din ultimele loturi (anii 72-74) si am profitat de moment ca sa fotografiez cat mai multe amanunte, unul dintre ele, caracteristic acestui ultim model, fiind semnalizatoarele din fata importate din fostul RDG -marca RUHLA.
Acest model , echipat pt export armatelor din RDG si Egipt (in Egipt fiind denumit "Ramses") cu motor diesel, INCA este folosit, inclusiv la pompieri.
La ora actuala pretul unei astfel de unitati este de minim 10.000 euro la plecare.Daca esti norocos...
Haideti sa va delectati cu fotografiile:
DA PAGINA!
Aro M461, ultimul model din aceasta gama inceputa cu IMS57, a deschis drumul pentru nu mai putin faimoasa gama Aro 24 care, pe langa faptul ca a fost exportata pe toate continentele locuite, a fost si montata in Spania si Portugalia, iar "puiul" Aro 10 in Italia.
Istoria "Zimbrilor" se stie, este internetul plin, asa ca nu va mai sacai si eu.
Doar ca de curand am avut sansa sa ma invart in jurul unuia excelent restaurat, care participa frecvent la tot felul de manifestari de gen, fosta masina de comandament (militara), absolut impecabila.Marele atu al acestei piese este restaurarea impecabila, pana la ultimul amanunt, incluzand pana si farul suplimentar, lopata, dar si buzunarele de pe portiere! Sa nu uitam de suportul pentru antena de radiocomunicatii...
Dupa parerea mea face parte din ultimele loturi (anii 72-74) si am profitat de moment ca sa fotografiez cat mai multe amanunte, unul dintre ele, caracteristic acestui ultim model, fiind semnalizatoarele din fata importate din fostul RDG -marca RUHLA.
Acest model , echipat pt export armatelor din RDG si Egipt (in Egipt fiind denumit "Ramses") cu motor diesel, INCA este folosit, inclusiv la pompieri.
La ora actuala pretul unei astfel de unitati este de minim 10.000 euro la plecare.Daca esti norocos...
Haideti sa va delectati cu fotografiile:
DA PAGINA!
ALBUMUL FOTO:AICI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu