29 iulie 2013

168.Sa nu mai plangem! Aviatia militara romana chiar lipsind, a fost langa noi.B.I.A.S.2013 - prima parte

Cei mai fericiti spectatori
      Da, pentru ca desi nu s-au dat pe cer zburatorii militari, tot au mishunat prin marea de oameni de la Bucharest International Air Show din acest an, unii mai tineri, altii mai in varsta, mai pufani sau veterani ( am avut marea placere sa-l cunosc pe nea Marin, legenda plina de viata si tinerete a aviatiei militare , dar si pe nea Nicu, la cei 81 de ani ai sai un sac nestavilit de povesti - a zburat de la planoare ,ICAR si Nardi pana la mig 17 tot ce a fost pe cerul Patriei in anii 50-70 !!! vom povesti separat despre el).

        Desigur, ca si marea de oameni venita acolo, toti aveau nostalgia lipsei militarilor din spectacol, dar...
        Secretul lipsei acestora l-am aflat, si ulterior vorbind cu mai multe persoane competente, mi s-a confirmat.Nu am de gand sa-l imprastii, pentru ca nu am de gand sa dau apa la moara detractorilor Armatei ,Aviatiei,Marinei...Nu am de gand sa provoc discutii absurde si polemici, dar din partea mea personal si propriu le transmit celor care au ambitii prostesti si absurde si ocupa scaune de conducere in toate structurile noastre, parazitandu-le si distrugand traditii ,imagine, salarii, pensii si drepturi: " distrugatori de tara si de neam, ati vazut cum usor - usor toti nenorocitii pica in groapa justitiei umane sau divine mai devreme sau mai tarziu.Vom fi acolo ca sa va dam si noi un branci, la fel cu militarii pe care-i batjocoriti, le distrugeti visele, aspiratiile, puterea de aparare a tzarii, mandria de a-si apara rudele,prietenii, copii, traditiile si cultura neamului!Vom fi acolo si va vom imbranci !"

           Spectacolul a fost superb,bine organizat ca de obicei, frumos gandit si tinut in mana si ...DATI PAGINA!
- nemotoujours -


    Faptul ca la acest gen de manifestare se obisnuieste sa vina si producatori de avioane ori servicii diverse pentru aviatie este unul dintre cele mai bune lucruri, deoarece publicul afla astfel informatii la care in mod normal nu ajunge, nestiind sa le acceseze, ori nedandu-i prin cap sa caute, cum ar fi de exemplu excursiile cu avioane usoare, zboruri gen TAXI, si chiar ...producatori interni de avioane ultrausoare si usoare ori planoare.Vom discuta separat de unul dintre acestia, pe care am hotarat sa-l promovam in mod deosebit aici, cat si despre Scoala Superioara de Aviatie, cu care speram sa dezvoltam un parteneriat media, datorita importantei sale in acest sistem - considerat excusivist - de invatamant.
   Buuuun!
   Cred ca programul manifestarii l-ati vazut cu totii in articolul precedent, ce pot sa va spun ca nu s-a respectat decat un singur segment, asteptat cu mare emotie de multi: MIG-ul 15 polonez, care se pare ca a avut un mic incident la decolare in Polonia si a ramas pe acolo, chiar daca foarte multi stateam cu gura cascata pe cer asteptandu-l.Sa-i fie rusine...Si insanatosire grabnica!
   
   Formula noastra in care ne-am prezentat sa ne ridicam acreditarile de presa, de aceasta data a fost crancena pentru mine personal ,plecand cu doua colege.M.I.C.A si Ana Maria si cooptand inca o fana aviatie , pe ...Kinezoaica!.Noroc de faptul ca mi-am gasit ajutoare destule din "regnul" masculin, caci asa-i la spectacolele astea de lume buna: vin multi si mai ales aeromaniaci cunoscuti.Si pe cei necunoscuti ii cunosti in doo clipe!
   Ana Maria desigur a fotografiat si filmat de si-a incins aparatul, M.I.C.A. a fotografiat si socializat cu cat mai multi piloti, pilotese si alte persoane din specia zburatoarelor, eu desigur am filmat si nustiuce, dar vedem noi si am aflat cat mai multe povesti si idei .
   Kinezoaica...sa stiti ca o parte dintre foto sunt facute si de ea, mai ales cele de seara care o sa le vedeti mai blurate-contin un efect special adus de ea de acasa...
   O.K.
   Pana Ana Maria si Kinezoaica vor scrie parerile lor despre acest show si pana-mi mai adun eu gandurile ca sa va mai povestesc, va ofer o serie de foto pe care le-am realizat personal si exact de langa pasaroiul respectiv, poate cel mai frumos din acest spectacol si ...foarte dorit de toti spotterii ;
  B-25J Mitchell !
 
  Aparatul este proprietatea celor de la Flying Bulls ( care au adus aici si un Alpha Jet cu care au evoluat), protejati financiar de Red Bull ( care-mi place si mie la nebunie si chiar va spun: beti, dar cu moderatie pt. ca este intr-adevar foarte puternic dupa cum stiti !)- na, acuma am motiv sa incasez cecul de la ei !

 Bucurati-va de ele
( DAND CLICK !)pentru ca am fotografiat amanunte de exceptie !

1
30
29
28
26
25
27
24
23
21
20
19
18
22
17
16
15-motor




13

 

12










11









9
8

6
5
3

2
4
7
           
Sper ca va sunt de folos si va fac placere, mai ales ca , GARANTAT ! suntem primii care publicam asemenea fotografii !!!

Ana Maria si le-a scos pe ale ei si urmeaza sa le publicam, impreuna cu povestea felului in care a vazut ea aceasta manifestare.
Iar eu ma pun pe facut filmul.
  
- nemotoujours -

















2 comentarii:

  1. Minunat articol..si minunate poze.!!! Imi place faptul ca pui suflet..in ceea ce faci.!!!
    Sa traiasca si sa traim cu totii..!!! Multumim.!!!

    RăspundețiȘtergere