15 aprilie 2014

500.Avem 500 de articole.Sa celebram?

  Am facut 500 de bucati de reportaje,informatii,filme,clipuri , adica muuulte chestii cu care v-am facut mintea creata sau v-am enervat in acest an de cand am aparut si noi pe aici prin internet.
  Daca am avea cum sa va strangem si cum sa ne strangem macar noi cei din virtuala redactie, am face-o lata rau, nu de alta, dar sa ajungi din martie 2013 de la 1470 de vizualizari pana la 58.000 dupa un an, fara reclama la posete sau jocuri de noroc, este totusi un record,nu?
  Cum nu avem aceasta posibilitate, doar va uram tot ce-i mai bun si multa rabdare si ne dorim sa nu ne uitati in continuare.
  Vom munci -desigur tot gratis, doar asa de dragul vostru si de placerea noastra- sa va aducem in fata ochilor cat putem noi de mult din ceea ce consideram ca va ajuta sa cunoasteti mai bine acest fenomen numit Romania trecuta,actuala si viitoare.
  La mai mult si la mai mare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu