17 aprilie 2014

506.Seara de muzica - imposibil de ingradit: folk-rock ? si de tot !!!

  "Asculta Adrian Berinde si sa-mi zici ce crezi !"
   Asa m-a luat colegul Marian Pios inainte de a pleca in Turcia pe urmele lui Cantemir (na ca am dat din casa, se pregateste reportajul BOMBA de BOMBA...!) si m-a enervat: Cine mai e si asta BERINDE?
Marian est un tip foarte religios, cult si firoscos de felul sau, asa ca...nu stiu la ce ma asteptam, cand...
  Fratii mei de toate culorile, am petrecut o seara intreaga ascultand siderat ceea ce am crezut ca nu se mai fabrica in Romania: folk-rock de un sentiment si armonie de m-a rupt, plus cateva clipuri atat de reusite incat poti jura ca au fost facute de  mari case de filme.
  Rezultatul?
  Pai...am avut placerea sa-l primesc pe Adi Berinde la mine, unde am suguit cate in luna si in stele ,i-am ascultat o parte din povestea incredibila a vietii sale de pana acum si am stabilit ca pentru a-i lua un unterviu adevarat si consistent, va trebui zilele urmatoare sa merg la cabanutza sa si sa ne punem la calea vorbei, ca mare mester mai e in cuvinte...
  Deoarece si simplu pentru ca fiind ardelean, cand se da pe brazda o face direct, fara ocolisuri si ascunzisuri si mai ales pentru ca - normal - nu are toata tzigla pe casa si ce-i in gusa si-n capusa !Si...tare face pe durul, dar extraordinar de cald si romantic.
  Hai sa-l ascultati si sa vizionati clipurile produse si regizate ...tot de el :
  DA PAGINA !

   Sa va spun cinstit, eu le-am ascultat la MAXIM si va recomand si voua, dar de nu puteti...Veti regreta sigur !

   Si va rog rabdare la inceput.Sa urmariti si versurile, care desigur sunt tot ale lui si deosebit de sugestive, creata fiind muzica special pentru ele:

  START :

Si gata !

E ca -i tare???

*nemotoujours*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu