23 iunie 2016

1043."Iubitii nostri IACARI" - clip "uncensored"!!!!!!!!

.
       Nu numai pe ei ii iubim, doar ca acuma le-a venit randul.
       Sunt filmari de anul trecut de pe intai al lui mai, cand in frumoasa traditie Iacariana, am serbat la "Barlogul Iacarilor", langa padure, pe aerodromul lor.
       Si m-au lasat sa filmez de unde vreau si cum vreau, ca sa fiu sigur ca vor iesi cadre unice si irepetabile forever and ever! De tari ce au fost momentele, m-am dat cu "roatele" in sus de doua ori, dar camera nu am scapat-o si am filmat 
Dan Conderman (Condoru'), Ioan Postolache (Lache) si Dan Stefanescu, Aerodrom Banesti
in continuare...la sfarsit am  pierdut eu niste cadre, dar...aia e, doar stiti chestia cu negustorul ,nu? Daca n-o stiti intrebati pe altii ca eu nu am timp acuma sa va spun!
       DECI: desigur, cea mai tare miscare a fost cea de seara catre intunecat, cand luna ca luna, dar mama cum se vedeau avioanele !!! De aceea in acest clip am montat zborul de noapte.
       Pe scurt: aparatele lor le stiti: Yak52 din M transformate in TW, cu modificari...ale lor si atata! Locatia o stiti, pe ei ii stiti...Pai hai la ceva foto si ...
15 minute de Iacari si YAK-uri, cu zgomot de motoare si fasaieli de aripi!!!
       CONTACT ! 
ATENTIE, SE ZBOARA!!!
(deocamdata doar o repetitie la sol!)
Dupa fotografii aveti filmul
.
.
.
..
.Foto CrissAvia - "Air Bandits":Iacarii si Jurgis Kairys
Stefanescu,Lache,Conderman:BIAS 2014-foto CrissAvia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu