22 iunie 2016

1042."Patrii" fabricate in Romania??? DE CE NU? Sau poate IVECO??? (Secondo tempo)-VIDEOCLIP:"La plimbare cu "Patria AMV"

       Si a venit momentul partii a doua, in care ne vom plimba cu "Patria AMV" prin poligonul bucurestean.
       Dupa ce am cercetat-o critic si desigur foarte curios pe dinafara si pe dinauntru, am apreciat ceea ce poate nimeni nu se astepta: manopera, montajul, finisarea...NO COMMENT! Intradevar lucrata deosebit de frumos si nu cred ca doar aceasta platforma pusa la dispozitia noastra! O sa aveti parte de multe cadre de amanunt in clip.
        Ideea a fost sa fie condusa si "calarita" de catre orice doritor, pentru a dovedi ergonomia si manevrabilitatea, mai ales faptul ca oricine are habar de condus o auto oarecare, se poate "juca" efectiv cu aceasta platforma.Si s-a cam dovedit chestia!
        Am fost tentat sa o alerg putin, dar ...sa va spun cinstit, a fost mai interesant sa filmez din mers .Dar daca terenul ar fi fost cu adevarat denivelat, provocator, nu cred ca mai rezistam si vorba papagalului cu penele...Adica o lasam cat colo de filmare! Ceea ce ar fi fost o mare pierdere pt dumneavoastra, va asigur!.

        Dati pagina ca sa va distrati!


            Nu pot sa compar cu aceasta platforma decat TAB77,TAB B33 Zimbru si TABc79, singurele "utilaje" din aceasta categorie cu care am avut sansa "sa ma dau"...si comparatia la rulare intr-un teren prea drept si prea putin accidentat este ca...DA, atenuarea si contracararea fortelor (inertiale) aparute in timpul manevrelor,  este foarte pregnanta, net in favoarea Patria, care, sa fim seriosi, compenseaza electronic si hidraulic orice miscare. Este foarte placut in timpul deplasarii, fata de un TAB/TABc, dar nevazand cum ruleaza peste obstacole...nu ma pot pronunta.
Ultima ora:"Patria AMV"la "Eurosartory 2016"-primita de la prietenii nostri de la Cook Communications
             Cinstit vorbind am incredere in sistemul ales si garantat efectul sau asupra focului armelor din dotare in orice configuratie este benefic, ajutand enorm la tinerea liniei si a tintei in vizor!
             Doar ca...nu stiu cum functioneaza in situatia in care sunt afectati cilindri, furtunele si apar pierderi de ulei. Compensarea sigur se va face electronic, dar cat si pana la ce nivel sau numar de avarii?
             O sa vedeti interiorul , postul turelei si cel de conducere: practice, ergonomice si nu exagerat de "pline" de butoane si indicatoare cum ne-am obisnuit din filmele SF...Desigur tot electronica isi spune cuvantul ajutand la selectarea afisarilor de date functie de importanta lor, etc si amd, stiti si voi chestiile astea!
             Peste toate, torsul motorului de clasa, sforaitul lui rotund si chiar discret...este un deliciu, va asigur!
             Hai sa va aruncati ochii!
             Prima parte a miniseriei:AICI

            *nemotoujours*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu