17 octombrie 2014

672."The Yakkers Reloaded!" - Aeronautic Show :scurt film dar sper ca lamuritor ! (unul dintre episoadele seriei mele...)

.

.     Uite ca am terminat si eu primul clip de la sarbatoarea numita "Aeronautic Show", doar ca acesta este axat pe Iacari, intrucat au dat doua lungi reprezentatii impreuna, pe langa cele solo ale Maestrului de ceremonii aeriene Jurgis Kairys si a lui Dan Stefanescu.
     Bine, sa fim seriosi, nu acesta este motivul primordial, fiind altele mult mai subiective inaintea sa, de genul ca ...si ca...si DE AIA,NA!
.
         Important este faptul ca deja ati vazut productiile Anei-Maria AICI v-ati facut o idee despre cat de grozav si mirobolant a fost pe-acolo pe lac ,pe de-asupra lui si...pe maluri desigur, iar acum veti incepe sa analizati-nu?-si viziunea mea asupra nebuniei zburatoareo-plutitoare ce a fost p'acolo.

         Hai la film ca nu dureaza mult si sa-mi spuneti parerea voastra sincera si critica.
         Adica simplu:CA VA PLACE !

*nemotoujours*

DA PAGINA !



DA CLICK!


The Yakkers Reloaded 
- at Aeronautic Show 2014





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu