30 mai 2019

1347."STATUL MEU PARALEL",DRAGUL DE EL!


BA NU!SAU INVERS???
DA!Recunosc!E al meu!
Eu si cu inca ceva cetateni nesimtiti l-am creat!
Este statul ala mizerabil in care cetateanul nesimtit isi face autostrazi ,cate un metru,pe banii lui din buzunar,fara sa dea spaga politicului ,hotarand el ca anarhistul ce sa faca cu banii proprii,fara sa asculte de politic unde sa-si goleasca buzunarele!
E statul ala in care magarii de cetateni dau apa si ceai celor care nu sunt de acord cu batjocura manifestand impotriva ei si ca niste anarhisti protesteaza impotriva hotiei,minciunii si tradarii!!
Este statul acela care a inceput sa faca spitale si clinici din donatii si banii proprii ai cetatenilor,fara ca acestia sa se mai caciuleasca,umileasca la primari,senatori,deputati si ministri,fara sa le dea partea! Nu le-ar fi rusine!
Este statul format din tineri prea lucizi si destepti, ce nu pot fi decat dementi si drogati ca sa nu dea girul slugarniciei,analfabetismului, raptului si batjocurii!
 Este acel stat format din cetateni umiliti la sectiile de vot,statul in care, in Europa,cei plecati la munca au dat anunturi ca cei cu masini proprii ii duc gratis la votare pe cei care nu au cum ajunge,desi "Statul de drept" a facut tot posibilul ca sa nu se poata vota!Va dati seama ce antisociali nenorociti? Sa adune lumea si s-o duca gratis la votare,desi guvernul nu vrea asa ceva!!!!
RECUNOSC:E STATUL MEU PARALEL!Al meu si al altora satui ca si mine de batjocura si de umilinte! In multe institutii,firme,servicii,sunt deja membri ai "Statului paralel"care au trecut peste barierele vesnicului "Stat DE drept"si au realizat numai lucruri bune,frumoase....dar,desigur,sunt anatemizati si haituiti de slugile umile ale "Statului de drept "asa cum exista el condus de catre
 hiene...stiu multi astfel de luptatori si-i admir,ii iubesc si-i ajut cand si cum pot.Este statul nostru,al celor care am realizat ca putem sa ne facem o viata buna si sa-i ajutam pe cei din jurul nostru,fara sa ne mai lasam calcati in picioare...Statul celor care vor justitie,nu manipulare.
Sa-l fereasca sfantul pe "statul de drept"...ca nu mai avem mult si-l inchidem in salile de unde el crede ca ne poate comanda la infinit...
 Ideea este ca am descoperit ca putem fara el!
Asa cum si unii primari de prin tara si-au dat seama ca nu partidele sunt necesare, ori aprobarile "de la centru", pentru a-si face urbele civilizate,ci doar o uniune intre ei,cei care vor si pot!
Si asa "Statului paralel"i s-au alaturat si niste primari cu orasele lor cu tot!
Interesant este cum "Statul MEU paralel" creste pe zi ce trece!!!!
Prostul de "Stat de drept"nu vede cum scade si se ofileste? Cum se mananca din interior de mizerie,tradare,minciuna si hotie????
DUCA-SE PE PUSTII ! SA MOARA!
Statul paralel creste,pentru ca oamenii cu minte,harnici,cinstiti,nu mai suporta.
DRAGUL MEU STAT PARALEL!

nemotoujours


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu