12 februarie 2014

409.Plimbari prin Romania : Muntii Ciucas - Zaganu asa cum nu-i stiti ! (filmulet)

Varful Ciucas din platou
  Poate stiti sau doar ati auzit de acest paradis numit "Rezervatia vaii superioare a Teleajenului", delimitat de muntii Ciucas,Tigaile si Zazanu la nivel alpin ,intre Maneciu si Sacele ca localitati, si desigur stiti si despre "Muntele Rosu".
  Din copilarie m-am tot plimbat cu rucsacul pe acolo si tot nu m-am saturat de frumusetile lor.
  Va invit sa vedeti un film de sase minute pe care l-am realizat in acea zona mirifica si care are si o poveste scrisa, in ideea ca o sa va faca sa mergeti pe acolo chiar daca ati mai fost.
  Filmului i-am pus titlul "Inima gradinii lui Dumnezeu"

  DA PAGINA !



  Intai hai sa vedeti cateva "pozne" de pe acolo, ca sa va incalzesc:
  Dati click pe fotografii.

Ciucasul dinspre Gropsoare
Gropsoarele si Ciucasul dinspre Zaganu
Complexul "Muntele Rosu"dinspre Gropsoare
Superb perete,nu?
Eh, daca nu ar avea si zone din astea...ar fi pacat
Umplusera muntele
Catre Siriu.
Frumos,nu?
Hai la film.
Sper sa va placa realizarea mea si vedeti ca incepe fara sunet, apoi cu ce se auzea prin padure,dupa care...muzica asa cum o auzeam eu urcand,in mintea mea...
Aveti rabdare pana la sfarsit, caci are si o morala !
Vizionare placuta:


- nemotoujours -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu