13 octombrie 2015

900.Pericolul internetului:sunt sclav fraier sau utilizator constient??? (miniserial de clipuri despre dependenta virtuala si datele tale personale) episodul pilot:FACEBOOK!

   Cat de fraier pot fi incat sa cred ca cei din jurul meu sunt interesati despre mine:ce cafea beau, ce fac la munca, unde-mi dau eu check-in si de ce, care mancare-mi place si cu cine ma vad???Si asta de cand ma trezesc si pana ma culc!
   Cat de fraier pot fi incat sa ma arat in chiloti intr-o cusca de sticla in piata centrala a orasului in care traiesc?Asa fiind in orice retea de socializare as activa...
   Si cat de prost incat in loc sa-mi traiesc viata privind in jur si interactionand real, sa butonez continuu ,pana la disperare, crezand ca aceea este viata mea, doar pentru ca niste cifre contorizand prieteni si "like-uri" ma fac sa cred ca sunt vazut,iubit, admirat???
   Si mai ales :CAT DE PROST SA FIU SA-MI EXPUN DATELE MELE PERSONALE,VIATA MEA ?
   Prietenii nostri de la ApTI au realizat un miniserial gen desen animat (episoade f scurte) cu privire la "Date personale si viata privata", proiect la care "Suntem Romania!" ne-am raliat si pe care-l sustinem si o sa-i ajutam sa-l propage cat mai puternic.
   Acest serial vine in completarea articolului anterior "Furtul de informatii personale: hai sa ne protejam!"

   HAIDETI SA VA DISTRATI PUTIN!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu