04 octombrie 2016

1095.Aventurile unor OŞENCE la "Aeronautic Show"! (Povesti despre cum am petrecut noi evenimentul unic numit "Aeronautic Show 2016") a doua parte

Osencele-trupa "No Limit" si o mica admiratoare
     Nebuniile de pe apa si din aer au fost completate mai apoi de un amplu spectacol pe scena din parc, unde au fost prezente, performand de doua ori cu cate o serie de dansuri moderne si tematice ...FETELE din OAȘ - elevele scolii din Mediesu Aurit-Satu Mare!

     Colega noastra Claudia Pricop (Ayana) a avut ideea sa le prezinte intr-un astfel de spectacol ea insasi fiind de acolo "de unde se pune harta in cui" si cu suportul material deosebit
oferit de Dl.Zetea, patronul faimoasei distilerii recunoscuta international si al Asociatiei Parintilor din Medies, ne-au facut aceasta surpriza frumoasa.

      Trupa lor se numeste "No Limit" si ne-a oferit culoare, gratie si fantezie cat cuprinde! Desigur copii spectatori au si facut fotografii cu ele, fiind deosebit de incantati!

      OȘencele noastre au gustat din plin evenimentul aviatic, expozitiile din parc si apoi...Bucurestiul - acesta a doua zi, cat timp au mai avut pana la tren, vizitand Muzeul Feroviar (CFR), Parcul Herastrau, Muzeul Satului si...plimbandu-se cu vaporasul!Plus..."Carturesti"!

      Adevarul este ca nu am mai vazut de mult copii atat de fericiti! Si asta pentru ca sunt nu doar copii ci si mici artisti, care au ajuns astfel in capitala tarii, la un eveniment extraordinar cu peste 12.000 de spectatori, un eveniment bogat, complex, unde au avut cea mai importanta reprezentatie din viata lor ! Si de doua ori !

      Plus bucuria si surpriza de a vedea o manifestare unica in Romania, deosebit de bogata, unde au interactionat direct cu aviatia dar si cu Armata Romana!

      Dar hai sa le lasam sa povesteasca:
    "Totul a început la un simplu antrenament, într-o zi a acestei veri, unde doamna Loredana, cu o sclipire aparte în ochi şi o seriozitate maximă, a spus că are să împărtăşească cu noi ceva. Acel ceva … hmmm... ce era să fie? O mini-vacanță în Bucureşti! Când am înțeles că vom avea un spectacol în capitală, că vom fi înconjurate de o mulțime de oameni minunați, că vom capta multe priviri şi vom fi privite cu atenție, ne-am ocupat serios de antrenamentele de la dans!
      Iată că veni şi ziua cea mare!
(DA PAGINA!)
      După un drum lung, am ajuns cu mari emoții în Bucureşti! Pe peron ne-a aşteptat o gazdă care, desigur, ne îndruma, ne ajuta şi ne explica istoria fiecărui monument de care eram interesate. Am ajuns, ne-am lăsat bagajele totodată cu emoțiile la un hotel luxos al sectorului 6. Ne-am luat echipamentele şi am plecat hotărâte spre scenă!
      Acolo era prezentă armata!

      Militarii îşi evidențiau zestrea de o imensă frumusețe şi, în cele din urmă, cu ajutorul experienței şi
îndemânării proprii, au reuşit să ne surprindă într-un mod plăcut si prin spectacolele aeriene!

     Când priveai cu atâta atenție şi zăreai zâmbetul care era pe fața lor datorită bucuriei şi pasiunii cu care realizau tot ce era mai frumos, te îndemnau să îți doreşti să începi studiile militare, iar apoi să oferi oamenilor oportunitatea de a se bucura de un spectacol nemaipomenit!

    După acest spectacol, urma momentul nostru. Momentul nostru de care ne-am bucurat şi am profitat la maxim, am încercat să transmitem oamenilor energie pozitivă.

    Iar apoi, am vizitat muzee. Muzee cu ajutorul cărora am completat lipsurile pe care le aveam în privința istoriei regiunilor României.

    A fost o experiență nemaipomenită şi o excursie care cu siguranță ne va rămâne undeva întipărită în memorie. Şi, totodată, aducem un cuvânt de mulțumire persoanelor care ne-au dăruit această oportunitate!”
*Rus Lavinia (14 ani)*
.
.











Cu cercetasii-parasutisti
   "Spectacolul de la Bucureşti a fost o surpriză pentru noi toate. Începând de la invitaţia primită până la spectacolul şi vizitele oferite. Pentru multe dintre noi a fost prima dată cand am ajuns în Bucureşti şi ne-a bucurat foarte mult că am ajuns să îl vizităm, ba mai mult chiar să dansăm pentru bucureşteni. Show-ul AeroNautic ne-a surprins si ne-a captat privirile in timpul acrobatiilor avioanelor.

    Am fost foarte uimite de numărul de spectatori care au fost prezenţi doar la repetiţii. După repetiţii au inceput cu adevărat emoţiile, panica si în acelaşi timp entuziasmul ca vom dansa în
In culisele scenel
cadrul unui spectacol atât de important. Înainte cu cateva minute de a fi chemate pe scenă emoţiile au inceput să fie din ce în ce mai evidente!

   Odată ce ne-am văzut pe scenă ştiam că trebuie doar să ne bucurăm de moment şi să facem ca lumea din jurul nostru să se simtă bine.

   Duminică a fost ziua vizitelor. Am început cu muzeul CFR, am continuat cu Arcul de Triumf, Parcul Herăstrău, plimbarea cu vaporul pe Lacul Herăstrău, Muzeul Satului şi am terminat cu surpriza primită din partea domnului care ne-a însoţit (Nemo) :
In :Hard Rock Cafe"
vizitarea celei mai tari cafenele din Bucureşti ,,Hard Rock Cafe,,, de care am fost cele mai incantate.”

Ilc Iasmina (15 ani)
Foto:trupa "No Limit"
"Suntem Romania!" multumeste Asociatiei Aeronautice Romane si Centrului Cultural European Sect.6, care au organizat totul, firmei "Zetea" si Asociatiei Parintilor din Mediesu Aurit care au facut posibila aparitia pe scena a acestor copii minunati si desigur, trupei "No limit" pentru momentele unice de pe scena.
Mai multe foto :AICI
pe vaporas

In muzeul Satului
la "satucul" "Ursilor Bruni"
.
Inainte de prima urcare pe scena
In vizita la standu; "EOD" -cei care cauta si gasesc ...explozivii !
Cu picioarele in Herastrau

In "vagonul" virtual din Muzeul CFR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu