16 octombrie 2016

1102.Intre Muzeu si "Fier vechi"-partea1


prima piesa  
 Nu am mai fost de ceva timp pe acolo, dar cred ca inca sunt nemiscate aceste piese, mai ales ca"magneteii" nu prea au tupeu prin acea zona, iar oamenii locului sunt atat de la locul lor ca poti lasa -inca-toate usile descuiate peste tot fara frica .

  Necazul este ca aceste drezine-vagonete cu motor- nu au fost fabricate in numar mare si chiar se pot numara pe degetele de la o mana cate mai sunt pe sine in diferite stari. Eu fiind norocos de felul meu am gasit doua in aceeasi zona, una peste drum de cealalta, a doua fiind intr-o stare incredibil de buna fata de surata ei.

  Dati pagina ca sa le vedeti mai bine.


Piesa nr.2

  Sunt pur si simplu niste carcase simple de tabla pe un sasiu redus la minim, niste cutii in care sigur iarna de temina curentul si gerul iar vara te innebunea dogoreala.

  Am pus detalii ale trenului de rulare, transmisie, motorului in doi cilindri, 4 timpi, de 600cmc, cu racire cu aer- se observa priza de racire si cea de carburatie in fata.

  Motorul este unul de "Dacia 500 Lastun", adica "jumate de Oltcit".
  Nu stiu daca in patrimoniul vreunui Muzeu exista asa ceva conservat, ori chiar la CFR, dar sper sa se fi salvat vreo astfel de ciudatenie, daca nu...poate vrea careva sa le salveze pe acestea doua!
piesa nr.3-macaraua
  Dupa cum vedeti, cea mai prapadita este legata la un vagonet-macara, o alta piesa simpatica foc!
  Mi-e teama ca vor ajunge fier vechi in drumul lor spre vreun Muzeu.

*nemotoujours*

DATI CLICK PE FOTO !
.

.
.
.

.

.



.


.


.


.
.


.
.
.



.
.
.
.
.



































Galeria foto este DA CLICK AICI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu