27 aprilie 2018

1304."Dumnezeu rade singur" ??? Un prieten creator si un strigat de ajutor

Este un om absolut extraordinar!
Pictor, poet si muzician de exceptie, cu o viata tumultoasa fugind de adolescent in Occident si luptand sa traiasca artist liber si visator. Reîntors cand nu a mai fost considerat fugar si cand a hotarat ca in Romania trebuie sa lupte pentru cultura si ca oricat de greu va fi, merita.

Muzica lui este atat de buna si de deosebita, de plina de miez si de dragoste de viata incat...putini o cunosc. Tanara generatie care are habar de arta muzicala il adora si este fascinata de ceea ce produce.

A fost de mai multe ori bolnav, operat, pe pat de moarte si tot a creat si a reusit sa razbata.
Dar,totusi...limitele nu il lasa si il alearga. Boala l-a napadit violent din nou si l-a trantit la pat.
Are nevoie de ajutorul nostru.


Cand l-am cunoscut si am reusit sa-i obtin si un interviu era calare pe proiecte artistice de termen lung.
Doua si le-a implinit. Multe altele sunt la rand.
Intre timp a daruit suflet si dragoste, spirit si vis prin ceea ce a continuat sa creeze.
Mesajul sau este aici:

"Dragii mei,

În ultima vreme starea mea de sănătate s-a înrăutățit. De mai bine de un an mă bat cu un cancer care a metastazat pe oase. Durerile sunt cumplite, trăiesc cu morfină. Am ezitat mult să public aceste rânduri, dar nu mai am soluții. Sunt imobilizat în pat din Decembrie. Acum a apărut o șansă de tratament cu substanță nucleară într-o clinică din Germania. Aș putea să mă internez acolo pe
data de 13 Mai, dar acest tip de operațiune costă, iar eu nu dispun de sumele necesare.

Vă scriu aceste rânduri în speranța că voi găsi înțelegere și ajutor din partea voastră.

Numerele de cont unde puteți dona cât doriți sunt:

Cont Lei: RO56BTRLRONCRT0V10821201 - Banca Transilvania
Cont Euro: RO14BTRLEURCRT0V10821202 - Banca Transilvania (SWIFT: BTRLRO22)
Titular: Berinde Adrian

Vă mulțumesc și vă port în suflet ca până acum.
Adrian Berinde"

Contul sau de facebook este aici:  Adrian Berinde facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu