04 septembrie 2019

1380. Muzeul de care nu stiati:"Muzeul militar Constanta"-sectie a Muzeului Militar "regele Ferdinand Bucuresti"

."Delicatese"

.o "transee"
    Ma asteptam sa fiu surprins,colegii nu se asteptau sa fie-dar si eu si ei am fost depasiti de situatie si am stat ceva ore cu gurile si urechile,plus obiectivele aparatelor cascate, deosebit de placut impresionati!
     Nici chiar eu,mare "descoperitor"de muzee-zau ca sunt, mai ales de colectii particulare-nu stiam de existenta acestuia, si chiar sub umbrela faimosului Muzeu Militar National "Regele Ferdinand"din Bucuresti.Doar ca acum vre-un an,depistand o activitate feisbucista "suspecta",cu postari interesante,am luat legatura cu cel care se lupta sa promoveze si sa intretina aceasta colectie tomitana surprinzatoare,adapostita intr-o unitate militara in conservare!!!!
.



    Colectia muzeala este supervizata si administrata de un pasionat ca si noi de istorie si de artefacte frumoase,valoroase,care te vrajeste cu povesti fascinante despre istoricul si chiar aventurile prin timp ale acestui muzeu,dar,desigur,si despre comorile detinute in mica dar variata colectie foarte frumos prezentata,indiferent ca sunt piese de arta,mobilier, arme sau documente,ori...tehnica militara-parcul rece contine piese pe care nu le-am mai vazut in nici un alt muzeu de profil si de mult uitate a fi sau a fi fost in dotarea Armiei romane.
    Din nefericire, desi usor de ajuns la el,fiind intr-o zona periferica a orasului, este vizitat de catre turisti "doar cand ploua"-cum spune Costin Scurtu-gazda  doldora de istorii si plina de solicitudine, de care greu te desparti,avand clar senzatia ca trebuie sa revii pentru a continua sirul descrierilor si aventurilor istorice.
    Va prezint doar cateva fotografii din salile de expunere si parc, fara descrieri,pt ca vreau sa va provoc sa mergeti si sa le vedeti cu ochii vostri.Va garantez ca o sa-mi multumiti!
foto:Catalin Magdas
Dati pagina pentru mai multe foto!
Date contact si adresaAICI
.
.


.

.
.
.
.Alta"bunaciune"
.


.
.
.
.


Fascinanta fresca interioara,salvata de la distrugere.



MAI MULTE FOTO:   AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu