01 decembrie 2020

1962.Muzica noua in format vechi.Multumesc, maestre Rodion Ladislau Rosca, parinte al muzicii electronice romanesti!


 
  Nu pot sa va transmit o piesa intreaga, nu am cerut permisiunea.
  Dar va arat ca astfel am facut ceva ce-mi doream de cand maestrul Rodion mi-a trimis cateva dintre noile si grozavele sale piese cu permisiunea de a le folosi in documentare, filmele noastre noncomerciale: sa le inregistrez pe o caseta sigilata, nefolosita, pentru a le face auzite pe aparate din vremurile in care Rodion GA era un nume si chiar foarte cunoscut, facand furori cu un gen muzical ce de abia "spargea" zidurile anchilozarii artistice.
  Desigur inregistrarea este realizata pe un aparat de foarte buna calitate, un deck Onkyo si astfel sunetul este absolut grozav.
  Proba din inregistrare am facut-o, desigur, pe un portabil-stereo (!!!) al vremilor apuse despre care vorbeam, pentru ca astfel de aparate mici, de "tavaleala' erau foarte la moda si mai usor de achizitionat, astfel incat devenisera foarte populare.
  Astfel caseta completata pana la 90 minute cu inregistrari vechi ale pieselor maestrului, din youtube, e un fel de "tribut" adus celui care in sfarsit este considerat "parintele muzicii electronice " in Romania.
  Multumesc maestre ca existi si sanatate multa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu