08 mai 2021

2027. Zbor lin si nori pufosi, draga noastra parasutista! Despre Elena Nichita, care a decolat la Escadrila din nori

Draga noastra Elena

"Elena, dansam? Hai,macar acuma,de "Balul Aviatorilor".
"Bine, Nemo, dar daca ne vede doamna ta?" "O sa se bucure ca dansez cu o parasutistă atat de frumoasă".
"Lingusitorule!"
Am cunoscut-o desigur in cadrul -Asociatia pentru Propaganda Istoriei Aviatiei,dânsa fiind mereu prezenta in actiunile acesteia. Vesela, glumeața, pusa pe șotii, un om tonic si plin de viața, o doamna prezentabila si deosebit de placuta oricui o intalnea.
O viata de aviatie absolut deosebita, plina de realizari frumoase. Singura persoana din Romania pe care am cunoscut-o ca fiind parasutata in Coreea in timpul razboiului de acolo.
Șocul disparitiei sale nu-mi permite sa scotocesc arhiva de foto ca sa folosesc ceea ce am si sa va prezint zambetele sale prinse de mine in digital. Înca. Multumiri colegilor de la ARPIA pentru poze si ferpar. Plutire lina pe norisori, draga mea!

Parașutista Nichita Elena a plecat definitiv la ceruri în urma unui stop cardiac🪂🇷🇴
La 14 ani a mers, voluntar, la Crucea Roșie. Voia să ajute!
În anul 1951 a fost trimisă în războiul din Coreea: ”Timp de 365 de zile am văzut numai sânge. Copiii rămași orfani îmi spuneau mamă”
Înmormântarea va avea loc Duminica 9 Mai 2021 ora 13 la cimitirul Ghencea 2 civil.

Un comentariu: