14 aprilie 2024

2412. Explozie de veselie si de frumusete in Ploiesti : "Si ei sunt printre noi"

.
    Info Ploiesti City a comis-o de data aceasta: aproape 5 ore de spectacol de revista cu toate varstele pentru toate varstele, veselia si fumusetea revarsandu-se pe scena salii "Europa" a CJPh. din Ploiesti.
    Se poate spune chiar "Spectacol spectaculos spectacular", atata timp cat scolile de dans de arta teatrala si muzica, dar si artistii consacrati si chiar profesionisti mai mici ori mai mari au revarsat veselie si bucurie in toate genurile si formele, culminand cu scenete umoristice deosebit de amuzante. Fantezia a fost la ea acasa, incepand cu coregrafia si piesele alese, impresionand cu costumele ingenioase, frumos gandite si realizate si culminand cu felul in care a fost folosita scena. Am avut astfel ocazia sa trecem prin toate "imaginile" unei reviste complicate, frumos editate si prezentate, in care, desigur, copii si tineri cu dizabilitati au fost si ei vedete, surprinzand deosebit de placut cu aptitudinile lor artistice. 
    A fost superb, eu m-am distrat de minune si nu am simtit cand a trecut timpul. Din cate am vazut cei mici s-au bucurat pe cinste.
    Felicitari maxxxime, Gabi Dima si Oana Dumitrascu! 
                          ALBUM FOTO AICI




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu