31 octombrie 2013

302.Despre pasiune cu Dan Conderman (Iacarii Acrobati) si Bogdan Boeru (TNT Brothers) - Discutii la lansarea unui nou numar al revistei"Cariere"

 
dsc02810c
Un "pasaroi" al Iacarilor picotind linistit
 Cand a auzit Ana-Maria ca suntem invitati la o asemenea intalnire, ma mir ca nu a venit taras in Bucuresti.
     Nu stiu cum a rezistat pana la locul faptelor , cert este ca plutea cand a vorbit cu cei doi zburatori, iar pe Bogdan mai ca l-a zapacit cu intrebari si afirmatii dupa consumarea evenimentului.
      Desigur ca am luat-o peste picior cu privire la cat o sa-si mai aduca aminte sa scrie, dar a zis clar ca ce va fi va fi si aia e !
      Amandoi am cam intarziat cu prezentarea in cauza, dar cum un asemenea eveniment ramane intr-un istoric ,niciodata nu este prea tarziu, asa ca va rugam sa cititi si sa vedeti si inregistrarea video a discutiilor.
     Peste ceva timp o sa va prezentam si revista "Cariere",o surpriza deosebit de frumoasa intr-un peisaj publicistic tern,pur comercial si fara subiect si obiect, o revista cu un tzel clar: indrumarea si ajutarea tinerilor sa-si gaseasca si sa-si construiasca o cariera .
NOTA:Bogdan "TNT" ne-a promis o ampla discutie de la cum e sa plutesti si pana la cate suspante are o parasuta de competitie.

- nemotoujours -

DA PAGINA !

        27 august 2013: Mă îndrept spre Bucureşti…
        Nu chiar atât de repede cum aş fi vrut, tocmai ce s-au defectat calculatoarele gării şi nici programul microbuzelor nu îmi este favorabil…
        În sfârşit, lipită de geamul unui microbuz neîncăpător, mă apropii, cu fiecare kilometru, de ţintă. Un avion de linie trece la foarte joasă înalţime, pentru a ateriza pe Otopeni. Mai rar o asemenea imagine… Zâmbesc. Dacă pentru asta am aşteptat mai mult de o oră… a meritat! Mai ales că seara era dedicată… aviaţiei!
        Vreme ploioasă şi rece, suflete calde, cafea aromată şi zeci de întrebări ce abia aşteptau să fie rostite.    Cam aşa aş putea descrie atmosfera de la Hotel Boutique & Restaurant Cherie. Dar cine se mai gândea la vreme, când nici scurgerea timpului nu mai aveam a o simţi?! Cu siguranţă, eu, nu!
Dacă vă voi spune că, în cadrul întâlnirii pentru lansarea unui nou număr al revistei “Cariere”, invitaţii doamnei Mirela Gruia, pentru un dialog despre pasiune, extrem şi posibilitatea de a face din acestea o carieră, erau Dan Conderman si Bogdan Boeru,
lansare_cariere0003
Bogdan Boeru, co-fondator al 
Asociaţiei de Paraşutism TNT Brothers
lansare_cariere0001
Dan Conderman,membru al "Iacarilor Acrobati"
nu vă va fi greu să vă imaginaţi că am savurat fiecare secundă, fiecare cuvânt. Ar fi putut să şi ningă, nici nu aş fi ştiut!
     Aţi visat vreodată să…
faceţi un salt cu paraşuta? V-aţi întrebat dacă este greu, ce se întâmplă în momentulu saltului, ce simţi când trebuie să te arunci în gol de la 4000 de metri, cum se procedează, dacă vi se potriveşte o asemenea experienţă, dacă sunteţi pregătit sau cum v-aţi putea pregăti? Bogdan Boeru a avut un răspuns pentru fiecare dintre aceste întrebări şi pentru multe altele legate de paraşutism. TNT Brothers, a căror “casă” se află la Clinceni, sunt cei care vă pot împlini dorinţa!

         Ştiam acest lucru şi eram interesată de fiecare informaţie legată de subiect. Doar în mâinile lor (celor de la TNT Brothers) îmi voi pune firava viaţă!… Glumesc, se spune că saltul cu paraşuta este mai sigur decât mersul pe bicicletă (Bogdan a precizat chiar mai sigur decât traversarea pe trecerea de pietoni), mai ales că este vorba de un salt în tandem. Întâlnirea mi-a mângâiat deci pe deplin curiozitatea! Am aflat foarte multe lucruri despre un sport care m-a fascinat dintotdeauna. Lucruri pe care le veţi afla urmărind filmul evenimentului.

         O să am curaj? Sincer… nu ştiu şi nici nu m-am întrebat. Am dorinţă, restul e mai puţin important. A, o singură problemă mă putea încurca. Port ochelari… un inconvenient? Nu… Există ochelari de protecţie special creaţi pentru a mă putea bucura din plin de “cădere”! Mulţumesc, Bogdan, m-ai linistit!
         Dar să pilotaţi un avion? Aţi fredonat, măcar o dată, în copilărie, cu ochii strălucind, urmărind un avion în zbor, acele cuvinte simple: “Avion, cu motor…” ? V-aţi întrebat dacă este posibil, măcar pentru o zi? Unde şi în ce condiţii?

        Ei, bine, da! Se poate! Niciodată nu este prea târziu! Dacă aţi depăşit vârsta de 23 de ani fără a ţine manşa unui avion, nu renunţaţi la idee, păstraţi-vă dorinţa şi… îndrăzniţi! Eu… Am ratat ocazia la vârsta potrivită. Nu voi spune de ce, pentru că ştiu pe cineva care mi-ar da încă una după ceafă. Pe bună dreptate, desigur! Dacă mi-o dădea pe la 16 ani şi mă trecea poarta aerodromului, poate altfel vorbeam acum!
        Dar… Un survol cu FALKE şi Cătălin Porumbu instructor de zbor va fi următoarea dorinţă bine analizată, imediat după saltul în gol (Cum unde îmi e paraşuta? La instructor!).  Să nu mă spuneţi, dar, pentru că bănuiesc ce mi-ar spune domnul Porumbu în acest moment, mă duc să mă cert puţin în oglindă, poate aşa mă iartă şi nu mă ceartă dumnealui!

         Vă întrebaţi dacă aş urca într-un YAK-52 TW, pilotat de unul dintre “Iacării Acrobaţi”? M-am întrebat şi eu… Nu aş fi ştiut ce să răspund. Însă după această seară de 27 august, ştiu şi răspunsul. Oricât mi-ar plăcea să fac pe curajoasa… cred că prefer să-i privesc de la sol!…
         Dacă aţi fost deja la un Show Aviatic, cu siguranţă evoluţia “Iacărilor Acrobaţi” se numără printre cele care vi s-au întipărit în amintire. Dacă nu, atunci trebuie să nu rataţi primul eveniment al anului viitor! Pentru că orice prezentare aş încerca să le fac acestor piloţi (Ioan Postolache, Dan Conderman şi Dan Ştefănescu) ar fi palidă, singura prezentare potrivită fiind…  evoluţiile lor!
         Dar cine sunt aceşti oameni care, la bordul unor maşinării ce par să sfideze legile fizicii, ne fac să ridicăm ochii spre albastrul cerului pentru a-i privi şi. fără a crede că ceva ne mai poate uimi, să scăpăm exclamaţii de uimire, cine sunt cei care se joacă cu emoţiile noastre şi ce meserii au? Piloţi, desigur! Piloţi de linie, instructori de zbor! Sunt cei care ne poartă spre destinaţiile vacanţelor noastre, spre locul de muncă sau spre acel “acasă”, cei spre care se îndreaptă “mulţumesc”-ul nostru abia rostit când motorul avionului comercial se opreşte şi suntem invitaţi să coborâm…

        Mai multe despre “Iacări”, despre Aerodromul de la Băneşti, despre meseria de pilot, despre pasiunea zborului, despre cum, unde şi cu cine vă puteţi îndeplini dorinţa de a zbura, despre evenimentele aeriene şi ce înseamnă acrobaţia aeriană veţi afla chiar de la Dan Conderman, în materialul video dedicat evenimentului.
Un “Eveniment Cariere” pentru care mulţumirile noastre se îndreaptă către invitaţi şi organizatori. Mulţumim Mirabela Stoica şi Mirela Gruia de la Revista Cariere . Mulţumim Anca Tînc, PR Coordonator (Asociaţia Aripi Româneşti)

Material realizat în colaborare cu


2 comentarii:

  1. "Cine sunt acesti oameni?" Sunt oameni de cea mai buna calitate, oameni absolut SIMPLII,oameni care stiu sa se coboare asupra acelorasi lucruri SIMPLE care infrumuseteaza viata! Aviatori care stiu sa pretuiasca frumosul ,arta,in toate formele ei ! I-as numi cu permisiunea d-voastra Balerinii Aerului ! Niciodata arta nu a fost separata de tehnica, iar Iacarii Acrobati demonstreaza inca odata in plus ( pentru cei care se indoiesc de acest lucru!!! ) ca nu poti face performanta fara mii de pre de...tehnica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim de comentariu, dar...cine sunteti ?
      NU O SA MAI PUBLICAM COMENTARIILE ANONIME !

      Ștergere