03 februarie 2016

948.Zbor, sunt! (Zburatorule, te-am inteles !) - dedicatie zburatorilor


.
.








  



  Verbul “a zbura’ are o sonoritate vibranta, care chiar si dupa ce l-ai pronuntat, inca auzi ecoul acestui cuvant. Daca doar la simplul auz al acestui cuvant, trupul meu reactioneaza astfel, oare la ei 
.
cum.reactioneaza? 

   Intrebarea adresata adesea lor “ce simti cand zbori?” a devenit deja ritual. Ei inchid ochii pentru o fractiune de secunda si se duc acolo, nu mai sunt cu noi. Orice existenta a lor are la baza spatiul in care coexista fenomenele cu obiectele, iar noi….noi percepem timpul si in locul lor. Il simtim cum se scurge cu fiecare ticait de ceas, cu fiecare bataie de inima.

“Deci: ce ati simtit cand ati zburat?”

  “Am simtit spatiul, am simtit obiectele, am simtit interactiunea!


.
  Eu le-am determinat! Tacut eu eram stimulul lor. Eu.

  Acest cuvant ‘cand’ care face
referire la timp , fie ca il masuram
sau fie ca il 
constientizam apare in 
Viitor zburator
constiinta umana, nu este potrivit.


  Pentru ca EU nu mai sunt IN TIMP!


  Timpul nu mai exista pentru mine.


  A disparut!


  Este DOAR SPATIUL!


  Zburam in spatiu, eram una cu spatiul! Existam si atat, nu o secunda sau cinci minute. Eu existam! Exist! Sunt!


Imuabil: ZBOR,SUNT!”


*Anne*

"TNT Brothers" si "Suntem Romania!"-Clinceni, 2015
.
MIG 21 Lancer,BIAS 2015
Lotul National de Parasutism si ai nostri - Clinceni 2015

Cu Cristian Iorgov- Lotul National de acrobatie,Clinceni 2015
IAR 330 Puma Naval - Ziua Marinei, Constanta,2015

Un Iacar....(Aeronautic Show 2015)
.Generatii de parasutisti:TNT si doi "veterani"

IAR 33o Puma Medevac la Baza 90 Otopeni

Baza 90 Otopeni
Aeronautic Show 2015


Comandantul Bazei 90 si aspirantii "Suntem Romania!"

Un mic gest de recunostinta ,zburatorilor!

.

.


,
.

.

Dragos Boeru (TNT Brothers) - Clinceni 2015


Strejnic 2015

Clinceni 2015

Clinceni 2015

BIAS 2015

BIAS 2015

Iacarii Acrobati - Clinceni 2015

Dan Conderman (iacarii Acrobati) - Clinceni 2015

Andrei Serbu (Aeroclubul Romaniei)-Clinceni 2015

Lotul National de Acrobatie Clinceni 2015

Dan Stefanescu,(Iacarii Acrobati)Clinceni 2015

Noi si Iacarii - Clinceni 2015

"Romanian Hawks" (A.R.)
George Rotaru (Directorul Aeroclubului Romaniei)
Lotul National de Acrobatie cu juniorii nostri (STrejnic)
.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu