09 noiembrie 2016

1111.Acum 40 de zile Escadrila din Cer l-a primit! (Memento Cristian Vasilica)

Capitan aviator Cristian Vasilica
   Discutie telefonica, la "Aeronautic Show Lacul Morii 2016", in plin spectacol artistic pe scena din parc:

"- Bre! In 10 minute decolez!
 - Decoleaza frate, te tin io?
 - Nu intelegi? Am primit ordin sa decolez mai devreme!
 - Care esti frate???
 - Cristi frate! Vasilica!
 - AOLEO !!! Pai ce fac cu spectacolul?
 - Nu stiu !Eu trebuie sa decolez!
 - Cristi nu ma omori! Trebuia peste 40 de minute!
 - Ce sa fac? Daca am primit ordin? Dar sa vezi ce frumos o sa decolam! Artistic!"
   Am innebunit si am oprit spectacolul. Si a trebuit sa prezint IAR330 Puma MEDEVAC pe care Cristi si al sau coleg o decolau.
   Si au facut-o fenomenal de artistic, astfel incat au entuziasmat publicul care nu se mai oprea din fotografii si filmari.

   La DOUA ZILE DUPA (TELEFONIC):

" -Bre...Tare frumos ati plecat! Adevarat regal ! Ati dat pe spate tot parcul!
  - Zau? Ma bucur! Colegul meu a decolat!"

  Au fost ultimele cuvinte schimbate intre mine si el.
  Se pare ca pentru totdeauna...Aici, pe sol.

  Un prieten extraordinar, un om de un suflet rar...
  Un militar care prim prezentarile sale de la show-rile aeriene civile si militare a apropiat enorm publicul civil, cetatenii, de zburatori prin verb, caldura, inspiratie si prezenta calda, umana...

 Capitan Aviator Cristian Vasilica!
 Cristi...Nu stiu daca la Escadrila din Cer la popota se serveste bere, Dar si fara, sigur vom ciocni ceva halbe impreuna! Facem un "import"!

*nemotoujours*

DA PAGINA pentru foto!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu