22 martie 2017

1152.CONCURS !!! Nu doar pentru pompieri!


1
2
3
4










   Nu doar pompierii cunosc masinile de pompieri.
   Si desigur, nu doar ei le iubesc!
   Ei bine, avem niste machete UNICAT ale unor masini fabricate in Romania, deosebite, istorice, adevarate povesti in tehnica de interventie din Romania.
   Ia sa vedem ce stiti despre ele si cum le recunoasteti, ca astfel sa va oferim si premii pe masura!
   Dati pagina pentru a citi regulamentul si a descoperi...PREMIILE!


1.
.

1
REGULAMENT:

1-in comentariile paginii acestui articol se trec raspunsurile numerotate de la 1 la 4 in ordine, fiecare corespunzand grupului de fotografii cu un anumit tip de auto.

2-raspunsurile trebuie sa contina:
-denumirea/tipul/modelul masinii,anul de fabricatie, producatorul si destinatia sa,
-detalii tehnice ale sasiului/motorului dar ai ale scopului indeplinit de aceasta,
-optional amanunte de tipul numarului de bucati fabricate sau cate mai sunt in parcul cald sau rece,
-detalii de orice fel cu privire la respectivul
2
autovehicul.
 Se iau in calcul raspunsurile cele mai corecte,complete si detaliate.

Concursul se declanseaza la data de 22.03.2017,ora 18.00 si se incheieIn data de 24.03.2017 la aceeasi ora.
Se iau in calcul doar comentariile din pagina articolului din revista.
Comentariile vor fi blocate si publicate toate
2
odata la ora terminarii concursului.
In functie de ora si de calitatea raspunsurilor se vor acorda premiile!

Premii:

1-Participarea impreuna cu echipa "Suntem
2
Romania!" ca membru si reprezentant presa la unul dintre evenimentele din tara sau din Bucuresti din acest an, evenimentele putand fi aviatice, militare, navale, sportive,culturale. In plus: publicarea fotografiei castigatorului.
   Echipa "Suntem Romania!" nu asigura transportul, cazarea si masa castigatorului ci
3
doar acreditarea la eveniment si statutul de membru in grupul de presa.

2-O macheta 1:43 a unei masini de pompieri.In plus: publicarea fotografiei castigatorului.

3-Publicarea fotografiei castigatorului si o calda strangere de mana!

Sperand ca ati inteles despre ce este vorba, in cazul in care aveti nelamuriri va asteptam pe grupul de FB "Suntem Romania!" si va rezolvam sigur!(facebook "Suntem Romania!" sau mail suntemromania.1@gmail.com
SPOR!
3
4
4
 


2 comentarii:

  1. Pozele sunt amestecate. dar:

    4. IMS M 59, fabricate dupa 1959, la Campulung, echipat la UMTimisoara, motor 3 cilindri=, benzina...Masina interventie tip APIC, autopompa interventie si comanda...folosita la incendii in locuri izolate, cu sursa de apa...continea furtune tip B si C, dar si 4 tuburi de absorbtie tip A(cele de sus)...unele variante avea si scara culisanta

    1. ATI(Autotun interventie) SR 104(macheta are turela un pic diferita fata de realitate, practic era o semisfera de plexiglas), functiona numai cu apa(fata de urmatorul model SR 114, care avea si spuma). S a realizat pe sasiu SR 104, la UMTImisoara, dupa anul 1951, aproximativ 150 exemplare. Vopseaua argintie asigura aproprierea de incendiu pana la o temeperatura exterioara de 65-70 grade, ceea ce il ajuta sa ajunga la 50-60 de metri de focare de incendii petroliere, rotile erau protejate cu perdea de apa...se putea alimenta in timpul functionarii tunului de la surse de apa externe, avand numai 3500 litri de apa, iar pompa avea un debit de 1500 litri pe minut..
    2. ASPFGi pe sasiu de SR 132, autospeciala pentru fum, gaze si iluminat, dotata cu ventilatoare, exhaustoare si reflectoare pentru a ajuta la locul incendiilor de mari proportii, in general subsoluri, locuri slab iluminate(cand aveam vreo 10 ani am avut ocazia sa vad una pe lacul IOR, care lumina lacul, unde erau scafandri in cautarea unui inecat). Nu stiu cate s au facut, dar sunt fabricate tot la UMTimisoara
    3.APC(Autopompa cisterna), masina de interventie sasiu SR 132. Folosita pentru transport apa si servanti(avea 6 locuri), considerat primul autobuz al pompierilor...Capacitatea de apa era de 3000 litri

    Va rg sa completati sau corectati cele scrise..

    RăspundețiȘtergere
  2. am primit comentarii ca "unknown".imi pare rau,dar nu publicam asa ceva,cu interlocutorul necunoscut!

    RăspundețiȘtergere