25 iulie 2019

1366.Tuzla – New York, un zbor mic pentru aviația comercială, un zbor record pentru aviația generală

Tuzla – New York,
un zbor mic pentru aviația comercială, un zbor record pentru aviația generală


   Pe 14 iulie 2019, Aurelian Vintilescu și David Stoica, absolvenți ai școlii de piloți Regional Air School de la Tuzla au pornit într-o călătorie temerară cu avionul DA 40 NG – un monomotor cu 4 locuri – pe care au încheiat-o cu succes pe 18 iulie, la New York.
   Zilele următoare vom reveni cu informații despre întorcerea echipajului în țară, la Aeroportul Tuzla, unde invităm presa pentru interviuri și fotografii.   
   Startul călătoriei s-a dat la Aeroportul Tuzla, iar traseul ales a inclus opriri pentru alimentare, verificare tehnică și odihnă la Arad, Wien – Groninge, Wick Scotland – Scoția (Feroe), Islanda (Reykjavik), Groenlanda (Kulusuk), Canada - Goose bay (16 iulie), America – Portland (17 iulie) și New York (18 iulie). 


   Aurelian Vintilescu și David Stoica, elevi ai Scolii de zbor de la Tuzla

   Protagonisul Aurelian Vintilescu (pilot privat - PPL), 59 de ani, a absolvit școala de zbor de la Tuzla în anul 2016 și are o experiență de zbor de aproximativ 200 de ore, toate înregistrate pe Diamond, dintre care majoritatea sunt acumulate în cadrul ATO. 
   Instructorul său de la Tuzla, Ioan Necșoiu, este un fost pilot militar ale cărui precizie și disciplină au amprentat generații de absolvenți.

   David Stoica are doar 26 de ani, este din Câmpina și a absolvit cursul ATPL (Airline Transport Pilot License) în anul 2017.


   Aeronava Diamond 40 NG, în flota și oferta RAS

   Aeronava, înmatriculată YR-WDW, este un Diamond 40 NG – cumpărat în anul 2016 de la Dealerul Diamond în România - Regional Air Services. 
   Avionul austriac DA 40 NG este soluția ideală pentru piloții care tocmai au obținut o licență, fiind deosebit de sigur, ușor de întreținut și având un consum mic de combustibil. Este un avion ideal pentru piloții privați - pentru că are un motor Diesel și avionică de ultimă generație (Garmin 1000). Acesta este foarte popular în școlile de zbor și este operat cu mare succes de persoane fizice și companii.

   DA 40 este, de asemenea, avionul pentru care Dealerul Diamond Regional Air Services a înregistrat cele mai multe cereri.

   REGIONAL AIR SCHOOL, brand de succes din portofoliul REGIONAL AIR SERVICES

   REGIONAL AIR SCHOOL este cea mai prestigioasă organizație privată de formare profesională a personalului aeronautic civil navigant aripă fixă (piloți avion) cu numeroase parteneriate și colaborări externe (RYANAIR, WIZZAIR). De câțiva ani, Regional Air School este un competitor redutabil pentru organizațiile de instruire din străinătate – un sfert dintre elevi fiind cetățeni străini.
   RAS este cel mai apreciat furnizor de instruire din țară – în special pentru respectarea standardelor (inclusiv realizarea corectă a zborurilor în simplă comandă, exigența examinărilor interne etc.)

   REGIONAL AIR SCHOOL garantează respectarea integrală a cerințelor legislative în domeniul zborului în simplă comandă, iar acest lucru se vede la evaluare - unde rata de succes a absolvenților REGIONAL AIR SCHOOL este de peste 90%.

   De-a lungul anilor, școala de zbor REGIONAL AIR SCHOOL a înregistrat o creștere constantă, planificată, predictibilă și organică - rezultatele pozitive fiind datorate în special gestiunii 100% private, caz unic în țara noastră.

Regional Air Services, lider național în serviciile de aviație generală

   Intreaga activitate a REGIONAL AIR SERVICES recomandă compania ca pe un furnizor de încredere și garantează o abordare profesionistă.

   REGIONAL AIR SERVICES este FBO (fix base operator) și liderul național în serviciile de aviație generală – an de an, de două decenii. Conform datelor oficiale ale Asociației Aeroporturilor din România, si în ultimii doi ani Tuzla a reușit să se claseze pe locul 2 după Otopeni în topul național în ceea ce privește mișcările de aeronave. Poziția ocupată validează încă o dată compania drept „cel mai dinamic aeroport din România”, titlu câștigat încă din 2009 de la AIRPORT FORUM – o publicație a Ministerului Transporturilor și obținut fără nicio investitie de la bugetul public.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu