05 februarie 2021

1988. 102 ani-general-locotenent Ion Dobran,ultimul as al aviatiei romane,

Cu al sau avion,pe front
 
La 101 ani

 "Ati fost doborat de 3 ori si de fiecare data ati plecat iar la lupta! Cum de ati avut aceasta putere? De ce nu ati renuntat?
   Daca trebuia? Asta era treaba mea, de aceea eram acolo, nu?"
   Asa mi-a raspuns prima oara cand am discutat cu dansul.

   Si astfel a ajuns si la incredibila varsta de 102 ani!  Si a ramas ultimul aviator in viata  care a luptat cu si impotriva ambelor aliante combatante in al doilea razboi mondial.  A intrat in istoria lumii.
  Sprinten la minte,pus pe glume, bucuros de oaspeti, mereu cu povesti si vorbe bune pe buze. 

 
   La 100 si 101 ani am fost langa dansul. Conditiile impuse de situatia actuala ne-au facut sa ne rezervam la a-i transmite ganduri bune si multa dragoste de la distanta, sperand sa ne revedem sanatosi cat mai curand, in "formula completa".
   Pana atunci, profitam de filmarea pe care am realizat-o anul trecut, urandu-i 
   "La multi ani, dragul nostru erou"!

                    

4 comentarii: