18 august 2015

877.M-am saturat de vaicarelile unor medici!

.
.
   M-am saturat de vaicarelile si amenintarile medicilor in tot felul de scrisori si postari!
   Mi-e sila de cat de sus se considera ei doar pt faptul ca fac nustiucati ani de scoala si vai cate sacrificii, de parca numai ei ar f iastfel pe lume si singurii...
   De parca eu s-au altii i-am obligat sa "se chinuie" sa invete si sa-si practice meseria!
   Mi-e sila de cat ne-au tras-o la patul de suferinta de-a lungul istoriei si cat de fricosi au devenit acuma cand DNA-ul si ANAFUL sunt calare pe toti, stiind ca urmeaza si ei dar si cat de nesimtiti au ajuns unii dintre ei sa justifice pur si simplu spaga pe care o iau, cu - vai doamne - cat ii costa un stetoscop, papucii sau halatele!!!
   De parca eu daca vreau sa montez termopane nu ar trebui sa-mi iau masina sa le car, bormasini, scule specifice cu mult mai scumpe decat orice scula a lor personala profesionala, de parca mie mi s-ar da codou de catre stat sau cine???
   Oricum, aceasta scrisoare de jos m-a racorit:este obiectiva, clara si pare a pleca de la unul dintre cei pe care-i uita toti si pe nimeni nu intereseaza cat si cum se antreneaza, prin ce lipsuri si rigori trece si cat de bine sta cu sanatatea,psihicul sau cu...ramasul in viata dupa aproape fiecare misiune.

   Si mai ales ca NU ARE DREPTUL LA GREVA...
   Si mai ales ca NU POATE SI NU ARE CUM SA IA SPAGA!
    Desigur, vorbesc de POMPIER...
 "nemotoujours"
DA PAGINA!

La începutul scrisorii publicată pe criterii.ro, Bănulescu precizează că nu se adresează întregii categorii profesionale, ci doar “ïubitorilor de plicuri pătrate”, care s-au declarat sideraţi de faptul că ar putea fi condamnați pentru conţinutul acelor plicuri.

“Eu cred că nu aţi ştiut niciodată ce se află înăuntrul lor, iar dacă aţi ştiut vă spun de pe acum că aţi fost inumani .
De ce cred asta ?
Păi ştiţi voi oare câtor copii li s-a luat de la gură ca acele plicuri să conţină “ceva” ?
Ştiţi voi oare câţi au vândut ce aveau pe acasă ca să audă din gură dumneavoastră cuvântul magic “se rezolvă”?
În presă aţi spus adevăruri trunchiate … Aţi spus că plicul este o recunoştinţă a pacientului pentru “devotamentul”, “profesionalismul” şi grija cu care l-aţi tratat .
Eu zic că nu este aşa …Ce vă sperie pe voi este “flagrantul” care poate să vă doboare pentru că plicul vine înainte de actul medical …


În fiecare spital există la nivel de zvon tarifurile fiecărui doctor, ca să ştie pacientul, să vină pregătit . De multe pacientul chiar este întrebat dacă a venit “pregătit” …şi nu ..nu pregătit cu pijama, prosop, cană etc ci cu ceva pentru plic …
Ne spuneţi mereu că veţi pleca afară şi că acolo veţi trăi mai bine. Aşa e …şi eu am plecat ..şi trăiesc mai bine dar nu m-am lăudat în presă .
Dar să nu va închipuiţi voi că afară o să vă tolereze cineva deprinderile, abaterile , diagnostice puse aiurea şi nici nu o să vă pună cineva şefi …întâi mai trebuie să învăţaţi.
Acolo nu o să accepte niciodată să chemaţi pacientul dintr-un spital la cabinetul dv particular de acasă …”


Bănulescu nu neagă faptul că medicii trebuie să primească salarii mai mari, ba chiar își arată susținerea față de ei, spunând că nici el nu ar vrea să fie tratat de cineva care în loc să se gândească la actul medical, se gândește la ratele din bancă.

„Am să ies cu voi în stradă, dacă va fi nevoie, dar să ştiţi că pentru situaţia prezentă doar voi sunteţi vinovaţi.


Sunteţi vinovaţi pentru că nu aţi avut demnitatea să vă cereţi drepturile celor de sus. În schimb aţi avut curajul să cereţi “drepturile” celor de jos (pacienţilor) .

În încheiere vreau să încercaţi un execiţiu de imaginaţie :

 Dacă astăzi v-ar lua foc casa cum v-aţi simţi dacă pompierul ar aştepta “Plicul” stând cu cisterna plină lângă flăcările care vă mistuie agoniseala de o viaţă?”
 conchide acesta.

sursa articolului este marcata in corpul lui,
reeditare, aplicare foto si marcare cu rosu:nemotoujours
foto: e-colorat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu