26 septembrie 2016

1084.Dacă e Bobocu... E BOBAS 2016!

hhhh Prea devreme pentru cafea... Licoarea întunecată e pusă la păstrare în termos şi bifată pe lista obiectelor ce au menirea de a îngreuna rucsacul. Va fi o călătorie inedită în felul ei: cu trenul! Nu cred că am mers vreodată până la Buzău cu trenul, iar ideea îmi place. E o dimineaţă frumoasă, destul de cald; sigur va fi plăcut. Prea cald - renunţ la geacă. Am luat tot?! Scutur din cap: pare să fie pe umeri, îl bifez pe lista de accesorii. Încerc să încui uşa făcând cât mai puţin zgomot (nu reuşesc niciodată) şi... La drum!
 În afară de faptul că aveam să regret decizia de a renunţa la geacă şi să boscorodesc, dârdâind, aerul condiţionat, pe cine l-a inventat, pe cine l-a montat în vagoane şi pe cine l-a reglat la 7 grade, drumul a fost, într-adevăr, o plăcere. Cafeaua caldă, MP3ul cu bateriile încărcate, peisajul o încântare, cerul senin... Aproape că am şi uitat că nu am voie să fumez şi asta mă cam enervează...Constat că o călătorie cu trenul nu este neapărat o tragedie şi îmi propun să iau mai serios în calcul această posibilitate pentru deplasările viitoare. 
 Cristi mă aşteaptă în Gara Buzău (pe care o vizitez rapid), îmi prezintă în fugă Buzăul şi ne grăbim spre Bobocu. 
Rar ajung aici... Dar şi când se întâmplă, e memorabil! 
Surprizele se ţin lanţ: trecem de poartă cu maşina şi acordăm prioritate avioanelor ce folosesc aceeaşi şosea - pardon, pistă! Totul îmi pare nou, deşi văzut deja.
DA PAGINA!




 

 

Nu îmi vine să cred! Ne aflăm într-o unitate militară, dar condiţiile de abordare sunt cu totul altele decât cele pe care le cunoşteam. Singura restricţie fermă: accesul pe pistă. Nu interzis, ci... controlat! Ne întâlnim cu Sorin şi ciripim, veseli, despre tot şi orice. Efectuăm un tur de recunoaştere, iar startul ne ia prin surprindere. Avioanele uşoare de la Tuzla par că au prins curaj. Au prezentat un spectacol excepţional, demn de orice show aviatic!


 
BOBAS_2016 945

 C-130J Hercules

BOBAS_2016 950
 

BOBAS_2016 974
 
BOBAS_2016 956
 
BOBAS_2016 981
   
IAR99

BOBAS_2016 1007
BOBAS_2016 1009

"IAR 99 Șoim este un avion militar românesc, produs de Avioane Craiova SA. Întrebuințarea principală este aceea de avion de antrenament capabil să asigure misiuni de atac la sol precum și misiuni de recunoaștere.
Viteză maximă: 865 km/h
Greutate: 3.200 kg
Lansare: 1987
Lungime: 11 m
Lungimea aripilor: 9,85 m
Constructor: Avioane Craiova" (Wikipedia)
BOBAS_2016 1050


BOBAS_2016 1064

BOBAS_2016 1074

BOBAS_2016 1177
005
005
005

Paraşutiştii Aeroclubului României: Blue Wings.

BOBAS_2016 1124


*Ana-Maria*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu